אא

ITA Airways מציגה את Fantasia: טרקלין ייחודי לילדים בנמל פיומיצ'ינו ברומא

הטרקלין המיוחד מיועד לקטינים הנוסעים לבד, והוקם בעקבות ניסיון של החברה, שהטיסה 13,000 קטינים ללא ליווי בשנה האחרונה

 צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ITA Airways השיקה את הטרקלין החדש שלה, טרקלין 'פנטזיה', המוקדש במיוחד לקטינים ללא ליווי בטרמינל 1 של נמל התעופה פיומיצ'ינו לאונרדו דה וינצ'י ברומא.

באירויע ההשקה השתתף אנדריאה בנאסי, מנכ"ל ITA Airways, וג'ובאני פרוזינו, סמנכ"ל השיווק הראשי. במהלך האירוע הם הציגו את מגוון האטרקציות לילדים בפני העיתונות האיטלקית ואורחים.

טרקלין Fantasia, שעוצב על ידי חברת FutureBrand, משתרע על פני 120 מ"ר, ממוקם באזור הצ'ק-אין של טרמינל 1 בנמל התעופה פיומיצ'ינו ברומא, לפני דלפקי הבידוק הביטחוני. טרמינל ייעודי זה נותן מענה לקטינים ללא ליווי העוזבים או עוברים דרך נמל התעופה פיומיצ'ינו בטיסות המופעלות על ידי ITA Airways.

אנדריאה בנאסי, מנכ"ל החברה, הדגיש את המשמעות של טרקלין Fantasia בין חמשת טרקליני נמל התעופה, שהוקמו באיטליה תוך שנתיים מאז תחילת פעילות חברת התעופה. הוא הדגיש את העיתוי של השקתו במהלך עונת חג המולד החגיגית, תקופה שבה ילדים נוסעים כדי להתאחד עם יקיריהם. במהלך השנה, 13,000 משפחות הפקידו את ילדיהן בטיסות של חברת ITA Airways, מה שהניע את חברת התעופה לספק את חווית ההמתנה המענגת, משעשעת ומלאת דמיון לנוסעים צעירים.

בטרקלין 'פנטזיה' האווירה ממזגת אלמנטים של שמיים וים בעיצוב בגוון הכחול הייחודי של ITA Airways. בבסיס הטרקלין עומד בלון אוויר חם גדול מוקף פינות הכוללות אלמנטים עיצוביים בהשראת תעופה.

הגישה לטרקלין 'פנטזיה' מתאפשרת על ידי הזמנת שירות קטינים ללא ליווי בטלפון, פועל מדי יום בין השעות 05:30 עד 22:00, והוא הטרקלין החמישי שהשיקה ITA Airways, אחרי: טרקלין הנגאר, טרקלין פיאצה די ספניה בנמל רומא, טרקלין פיאצה ד-לה סקאלה בנמל מילאנו לינטה, וטרקלין פיאצה בליני בקטניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ita Airwaysפיומיצ'ינו רומא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: