אא

עידן חדש של יוקרה: מלון וולדורף אסטוריה ראס אל-חיימה פותח את שעריו מחדש

באתר הנופש המחודש 203 חדרים כולל 54 סוויטות מרהיבות. לאחר השדרוג במלון תשע מסעדות, טרקלינים, מרכז ספא ובריאות, חלל חיצוני נרחב לאירועים פרטיים וחתונות, ויצירת מופת אחת מוזהבת: שעון בגובה שישה מטרים במרכז הלובי

צילום:  "@ 2023 Hilton" צילום: "@ 2023 Hilton"

מלון וולדורף אסטוריה ראס אל חיימה האייקוני פותח את שעריו מחדש וחושף שינוי מדהים הכולל שיפוץ ושדרוג נרחב.

הפרק החדש של מלון היוקרה הנודע החל, כאשר החל כבר לקבל את פני האורחים לאחר השיפוץ הנרחב.

באתר הנופש המחודש 203 חדרים הכוללים 149 חדרי אירוח מצויידים להפליא ו-54 סוויטות בעלות נוף עוצר נשימה. כמו כן שופצו במהלך השינוי תשע מסעדות וטרקלינים, מרכז הספא והבריאות, חלל חיצוני נרחב לאירועים פרטיים וחתונות, ויצירת המופת המוזהבת של אתר הנופש: שעון שישה מטרים במרכז הלובי. השעון משקף את ההיסטוריה העשירה של השעונים המפוארים של מלונות וולדורף אסטוריה ברחבי העולם והוא כולל לוח זכוכית בעל כיפה מרהיבה. כזאת מחווה לשורשיו הערביים, השעון כולל טבעות תפילה מסתובבות לזמני תפילה מדויקים, ועליו כתובת משירים בדואים עתיקים.

צילום: ''© 2023 Hilton''צילום: ''© 2023 Hilton''

אחד השינויים הבולטים באתר הנופש הוא המראה החדש של חדרי האירוח והסוויטות. הסוויטות המרווחות והמאובזרות היטב, מעוצבות עם תווים של ירוק וכחול בהשראת מי המפרץ הערבי, משלימות את השירות האישי של רשת מלונות וולדורף אסטוריה - כאשר לכל אורח מוקצה קונסיירז' אישי המטפל בכל פרט בשהותם לפני השהייה, בהגעה ולאחר העזיבה.

דואגים לילדים

גם לאורחים הקטנים ביותר של אתר הנופש דאגו במסגרת השיפוץ הנרחב, עם צ'ק-אין ג'וניור, שירותים מיוחדים ומועדון ילדים ייעודי. בנוסף, תוכנית הקונסיירז' הייחודית של אתר הנופש, Little Hotelier, מאפשרת לילדים להיכנס לעולם האירוח ליום אחד וללמוד מיומנויות חדשות תוך יצירת זיכרונות יפים במהלך שהותם.

סצנת אוכל נרחבת עם 9 מסעדות

אורחי מלון וולדורף אסטוריה ראס אל ח׳יימה יכולים כעת להנות בתשע מסעדות, טרקלינים וברים משופרים. זה כולל מסעדה יפנית ייחודית UMI, הידועה בסושי האותנטי שלה, הדגמות טפניאקי ואוסף הסאקה הגדול ביותר באיחוד האמירויות, כמו גם את בית הסטייק בסגנון אמריקאי Lexington Grill & Bar, הפופולרי בזכות הסטייקים הידועים שלו ומבחר רחב של יינות וקוקטיילים היצירתיים.

סצנת האוכל של אתר הנופש מציגה גם קונספט חדש של בר הסיגרים הראשון של ראס אל חיימה, Sijar Lounge. בנוסף, אורחים ותושבים כאחד יכולים לבלות בבר הבריכה המחודש החדש של Palm Shore, בו הערבים מתעוררים לחיים עם DJ תוסס לצד שקיעות עוצרות נשימה. השף המנהל מייקל קרילינג יצר תפריטים מעולים המותאמים לכל מקום, מה שמבטיח חווית אוכל יוצאת דופן באמת.

״אנו רוצים שהאורחים שלנו לא רק יחוו שהות יוקרתית אלא גם מסע בלתי נשכח שמהדהד איתם הרבה אחרי עזיבתם", סיכם אדריאן סטופ, מנכ"ל וולדורף אסטוריה ראס אל-חיימה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטוןוולדורף אסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: