אא

Expo 2025 Osaka: יפן נכנסת לשלב האחרון של ההיערכות לתערוכה העולמית

הוזמנו נציגים בינלאומיים לשריון ותכנון השתתפותם בתערוכה והחלה גם מכירת כרטיסים מוקדמת לציבור הרחב. התערוכה תיפתח באוסקה ב-13 באפריל 2025 ותימשך 6 חודשים

תוכנית-אב של אתר התערוכה באוסקה. צילום: באדיבות הנהלת התערוכה תוכנית-אב של אתר התערוכה באוסקה. צילום: באדיבות הנהלת התערוכה

כאשר הספירה לאחור לתערוכה העולמית Expo 2025 Osaka נכנסת לשלב האחרון שלה, הנהלת התערוכה העולמית הכריזה על תחילת מכירת כרטיסים מוקדמת.

כמו כן, החל מהחודש המשתתפים הפוטנציאליים הוזמנו לאתר התערוכה והם יכולים להבטיח סופית את מקומם באירוע העולמי, שיציע חידושים פורצי דרך ושיתוף פעולה בינלאומי, כשבמרכזו הנושא "עיצוב חברה עתידית לחיינו".

Expo 2025 Osaka, שתיפתח ב-13 באפריל 2025 ותימשך 6 חודשים עד 13 באוקטובר 2025, מתכוננת לספק חוויה ייחודית, ולא רק תציג רעיונות חדשניים, אלא גם תאפשר דיאלוג ושיתוף פעולה בינלאומי בין המציגים והמבקרים.

מערכת מכירת הכרטיסים המוקדמת שואפת לייעל את התהליך ולשפר את שביעות הרצון הכוללת של המבקרים במהלך התערוכה. למשתתפים תהיה הזדמנות לשריין את המקומות שלהם ולתכנן את חווית Expo 2025 שלהם זמן רב מראש.

בנוסף לכרטיסי כניסה כלליים, התערוכה מציעה מערכת הזמנות לביתנים ספציפיים, אירועים, תערוכות ומיצגים נוספים, ומאפשרת למבקרים להבטיח גישה לאטרקציות בביקוש גבוה.

Expo 2025 Osaka מציגה פלטפורמה ייחודית עבור מדינות, ארגונים ויחידים להתמודד עם אתגרים גלובליים. הנושא "עיצוב חברה עתידית לחיינו" מדגיש את המחויבות ליצירת פתרונות בני קיימא המשפיעים לטובה על החיים ברחבי העולם. התערוכה תשמש כזרז לחדשנות, חילופי ידע ומאמצים משותפים לעיצוב עתיד טוב יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יפןאוסקה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: