אא

לא ניו יורק: זהו היעד המבוקש בעולם לחגיגות ערב השנה החדשה

ארבע הערים המבוקשות לחגיגות תחילת השנה נותרו בראש גם השנה: סידני, ואחריה ניו יורק, לונדון ודובאי. וכמה יעלה לכם חדר לערב השנה האזרחית החדשה?

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בעוד שבוע בדיוק מסתיימת 2023 ונקבל את פניה של 2024, שנקווה שתהיה שנה טובה יותר, בטח עבורנו הישראלים. בזמן שאצלנו מתפללים לשובה של התיירות ולתקומת ענף התעופה והמלונאות, בעולם סופרים את הכסף בדרך לערב השנה החדשה.

מסורתית, ארבעת יעדי חג המולד המבוקשים ביותר בעולם מדי שנה בשנים האחרונות על פי תפוסת חדרי המלון, הם בסדר יורד: סידני, לונדון, ניו יורק ודובאי - כך על פי חברת ניתוח ענף המלונאות, STR שפרסמה את דו"ח הסיכום השנתי שלה בסוף השבוע.

חגיגות השנה האזרחית החדשה בדובאי (צילום: Shutterstock)חגיגות השנה האזרחית החדשה בדובאי (צילום: Shutterstock)

נכון לאמצע דצמבר, תפוסת המלונות זהה לזו של ערב השנה החדשה 2022, זאת למרות שערב ה-31 בדצמבר הוא יום ראשון ובשנה שעברה היה זה יום שבת. התפוסה הגבוהה ביותר היא בסידני (83.8%), עם עלייה של אחוז מהשנה שעברה; לונדון וניו יורק עם תפוסה כמעט זהה של כ-75%, כאשר לונדון רושמת עלייה קלה ביחס לשנה שעברה והתפוסה בדובאי עומדת על 64.0%, עלייה קלה מהשנה שעברה.

יש לציין כי הנתונים נמוכים עדיין ביחס לתקופה שלפני מגיפת הקורונה אז ניו יורק עמדה על ממוצע של 95% ולונדון על כ-90%. עם זאת היחס בין הערים כאמור נותר זהה.

ומה מחיר החדר הממוצע לליל השנה האזרחית החדשה? הממוצע בין הערים המבוקשות ביותר גבוה במיוחד ועומד על כ-500$ ללילה החגיגי, יקר מבשנה שעברה.

החגיגות בניו יורק (צילום: shutterstock)החגיגות בניו יורק (צילום: shutterstock)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארצות הבריתניו יורקלונדוןאוסטרליהסילבסטרדובאיסידניבריטניהאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: