אא

Wizz Air Abu Dhabi מרקיעה להצלחה חסרת תקדים בשנת 2023

חברת הלואו קוסט של אבו דאבי הגדילה השנה את הצי שלה ל-12 מטוסים, הפעילה למעלה מ-15,000 טיסות והטיסה 3 מיליון נוסעים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Wizz Air Abu Dhabi, חברת הלואו קוסט, שנמל הבית שלה בנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי, חשפה את ההישגים התפעוליים המרשימים שלה בשנת 2023. כמיזם משותף בין ADQ, חברת ההשקעות האמירתית ו-Wizz Air Holdings PLC, חברת התעופה במהלך שנת 2023 הפעילה למעלה מ-15,000 טיסות והטיסה 3 מיליון נוסעים, כולל 1.5 מיליון נוסעים לאבו דאבי.

בהתאם למטרה של רשות התרבות והתיירות של אבו דאבי לקבל בברכה 24 מיליון מבקרים בשנת 2023, חברת התעופה מקדמת באופן פעיל את אבו דאבי כמוקד תיירות לכל אורך השנה. Wizz Air Abu Dhabi תורמת משמעותית גם למגזר התיירות של איחוד האמירויות בכללותו, בהרמוניה עם אסטרטגיית התיירות של איחוד האמירויות 2031, ומחזקת את מעמדה של איחוד האמירויות כיעד תיירות עולמי מוביל.

Wizz Air, תוך הרחבת הרשת שלה באיחוד האמירויות, מפעילה כיום טיסות ל-40 יעדים ב-27 מדינות מאבו דאבי, ומדורגת כחברת התעופה השנייה בגודלה באבו דאבי.

בשנת 2023 חברת התעופה הגדילה את הצי שלה על ידי שילוב ארבעה מטוסי A321 חדשים, חיזקה את הצי הכולל ל-12 והעלתה את קיבולת המושבים ב-135% ל-3.7 מיליון מושבים זמינים. חברת התעופה תורמת באופן פעיל לתעסוקה מקומית, משקיעה בטכנולוגיה חדישה ומשתפת פעולה עם שותפים, רגולטורים ובעלי עניין כדי להניע יוזמות תעופה בנות קיימא.

יוהאן איידהאגן, מנכ"ל Wizz Air Abu Dhabi אמר: "אנו גאים מאוד בכל ההישגים שלנו בשנה שוברת השיאים הזו ואנחנו שמחים להמשיך לבנות על הצמיחה המדהימה שלנו משנה לשנה. בשנת 2023 הפעלנו יותר מ-15,000 טיסות, פתחנו 3.7 מיליון הזדמנויות נסיעות סבירות והובלנו שלושה מיליון נוסעים מנקודה לנקודה... התוצאות הפנומנליות שלנו השנה משקפות את המחויבות שלנו לספק אפשרויות נסיעה נוחות ובמחיר סביר יותר לכולם ולהאיץ את צמיחתה של אבו דאבי כאחד היעדים הטובים בעולם לתיירות. אנו נרגשים לקראת 2024 ומצפים לראותכם במטוס שלנו בקרוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאביוויז אייר אבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: