אא

רואים את הסוף? עלייה של 70% בהזמנת הפלגות לינואר ולחופשת פסח

חברת השייט MSC Cruises מדווחת על עלייה משמעותית בהזמנות בשבוע האחרון, ״המספרים עדיין רחוקים ממה שהיה לפני המלחמה, אך זאת מגמה חיובית״

MSC Divina. צילום: MSC Cruises MSC Divina. צילום: MSC Cruises

לאחר יותר מחודשיים של מלחמה בהם ענף התיירות הושבת כמעט לחלוטין, ענקית השייט MSC Cruises מדווחת על עלייה של 70% בהזמנת הפלגות בקרב ישראלים לסוף דצמבר, ינואר ולחג הפסח ואף לחודשי הקיץ.

MSC Cruises מציעה הפלגות ברחבי העולם, כאשר היעדים המובילים ביותר בקרב הקהל הישראלי הם אגן הים התיכון והאיים הקריביים. נמלי ההפלגות המבוקשים על ידי הישראלים הם ברצלונה בספרד, גנואה וונציה באיטליה, קופנהגן בדנמרק ומיאמי וניו-יורק בארה"ב, מהם הישראלים מפליגים לאיים הקריביים.

"הקהל הישראלי מאוד אוהב לטייל ולנפוש בעולם, יחד עם המצב בישראל שמשפיע על כולנו, אנו מתחילים לראות מגמה של התעוררות בהזמנות וגם מזהים עלייה בכניסות לאתר״, אומר איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל, וממשיך ״המספרים עדיין רחוקים ממה שהיה לפני המלחמה, אך זאת מגמה חיובית שהגיעה בשבוע האחרון לעלייה של 70%. אנו נמשיך להציע ללקוחותינו הישראלים מגוון אפשרויות נופש. לאור המצב הגמשנו את תנאי ההזמנה ללקוחותינו בישראל והוספנו תנאי ביטול נוחים המתחשבים במצב המלחמה בארץ, על מנת שיוכלו להזמין הפלגות בבטחה גם בימים של חוסר וודאות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: