ITA Airways חושפת תוכנית שירות חדשה ל"שדרוג מיידי"
בתהליך פשוט ונוח נוסעי מחלקת אקונומי יכולים להגיש בקשה לשדרוג המושב למחלקת פרמיום או למחלקת עסקים במהלך 72 שעות לפני הטיסה המתוכננת, וזוכים לאישור מיידי
ITA Airways הודיעה על תוכנית חדשה לטובת לקוחותיה, שירות "שדרוג מיידי" הנכנס גם לתוקף מיידי.
שירות חדש זה מאפשר לנוסעים, שרכשו כרטיס במחלקת אקונומי בטיסות החברה, לעבור בצורה חלקה למחלקה גבוהה יותר ויקרה יותר. עד עתה, כמקובל, נוסע שרצה לעבור למחלקת פרמיום אקונומי או למחלקת עסקים, צריך היה להגיש בקשה כולל הצעת מחיר באמצעות תהליך "שדרוג עם הצעה". כמו כן, ניתן היה לבצע שדרוג בדלפק החברה בנמל התעופה, כמובן, במחיר יקר יותר.
מעתה ניתן לשדרג את המחלקה בטיסה באמצעות בחירה בתוכנית "שדרוג מיידי", המבטיחה לנוסעים אישור מהיר, מותנה בזמינות מושבים במחלקה המבוקשת ובתשלום של סכום קבוע. ניתן לגשת לשירות החדש הזה החל מ-72 שעות לפני הטיסה המתוכננת.
התוכנית החדשה של "השדרוג המיידי" חלה על כל קטע טיסה בנפרד, כשתוכנית הנסיעה כוללת רצף של קטעי טיסה, והיא חלה על כל הנוסעים הכלולים בהזמנה, וכמובן, רק לטיסות המופעלות באופן בלעדי על ידי ITA Airways.
איך לבקש שדרוג מיידי?
פשוט מאוד. לחץ על הקישור "קנה עכשיו" כדי לבדוק את זמינות המושבים במחלקת השירות הגבוהה יותר בטיסה שלך או על הקישור שקיבלת בדוא"ל לאחר ביצוע הזמנת כרטיס טיסה. המערכת תבדוק אוטומטית את הזמינות והזכאות של הכרטיס שלך. אם המערכת מציינת תשובה חיובית, הזן את פרטי התשלום שלך והמשך ברכישה. תקבל את פרטי השדרוג שלך בכתובת דוא"ל, שסיפקת בעת ביצוע ההזמנה המקורית שלך.
חברת התעופה קובעת את הכללים המאפשרים את קבלת "השדרוג המיידי" ואת קטגוריות הכרטיסים הזכאים לבקשות שדרוג, בדרך כלל על סמך גורמים, כמו מחלקת התעריף, בו נרכש כרטיס הטיסה. אימות הזכאות חיוני, כיוון שהזמינות של מושבים המוצעים לשדרוג כפופה למגבלות, התלויות, בין השאר, ביעד הטיסה.
התשלום עבור "השדרוג המיידי", כמו גם השירותים הנלווים במסגרת ההזמנה, אינו ניתן להחזר. אומנם מושב השדרוג שנרכש אינו כולל גישה לטרקלין המחלקה או תוספת מטען, אך הוא מעניק לנוסעים מגוון הטבות, כגון: תג כבודה ייעודי, גישה למסלול המהיר של הבדיקות הביטחוניות ועדיפות בעלייה למטוס.