אא

הבעת אמון: כלל ביטוח רוכשת אג"ח סדרה א' של איסתא בסך של כ-52.5 מיליון שקל

חברת הביטוח כבר כמעט בעלת עניין בחברה, כאשר סדרת האג"ח מורחבת לסך כולל של כ-300 מיליון שקל. אחישי גל הבעלים ממשיך גם הוא להביע אמון בחברה ורוכש עוד מניות במאות אלפי שקלים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת הביטוח כלל מביעה אימון גדול בחברת איסתא ורוכשת אג"ח סדרה א' של החברה בסך של כ-52.5 מיליון שקל.

לאור זאת, סדרת האג"ח לאחר השלמת ההקצאה הפרטית לכלל היא תורחב לסך כולל של 300 מיליון שקל.

קרן האג"ח של סדרה א' עומדת לפירעון בתשלום אחד אשר ישולם ביום 30.6.2028.

היתרה הבלתי מסולקת נושא ריבית שנתית קבועה בשיעור של 4.5%. הריבית בגין היתרה הבלתי מסולקת משולמת אחת לשישה חודשים בימים 31 בדצמבר ו-30 ביוני החל מיום 31.12.23 (מועד תשלום ראשון של הריבית) ועד ליום 30.6.28 (מועד תשלום אחרון של הריבית).

בתוך כך, כלל כגוף מוסדי גדול השקיע כבר הרבה כסף לפני כן באיסתא, נראה שבקצב הזה היא בדרך להפוך להיות בעלת עניין בחברה.

נראה שבקופה של איסתא יש כבר מאות מיליוני שקלים שמחכים להזדמנויות עסקיות מבחינת החברה לנצל אותם לנוכח המצב שיביאו לאפשרויות כאלה.

מי שממשיך להראות שהוא צופה עתיד לחברה בראשה הוא עומד זהו המנכ"ל והבעלים אחישי גל שרכש בימים האחרונים בבורסה במאות אלפי שקלים מניות של איסתא. רק שלשום רכש גל מניות בכ-200 אלף שקל, וגם אתמול המנכ"ל רכש מניות נוספות.

איסתא סיימה אתמול (רביעי) את המסחר עם שווי של 1.137,590 מיליארד שקל, כאשר היא עלתה ב-10.8%  בחודש דצמבר עד כה, כאשר נותרו עוד שלושה ימים עד סוף החודש. את נובמבר סיימה החברה עם שווי של 1.012,324 מיליארד שקל, כאשר נראה שמה שפוגע עוד בחברה זה מה שקורה בענף התיירות עם חוסר הבהירות בשל מלחמת ״חרבות ברזל״.

בשוק ההון מעריכים כי לאחר שהמלחמה תסתיים, ההשלכות יבואו לידי ביטוי בחברה כמו איסתא, למרות שהתיירות היא כבר לא החלק המהותי מבחינת החברה, איסתא עדיין מזוהה כחברת תיירות למרות שכבר תקופה ארוכה זו חברה שעיקר עיסוקה זה תחום הנדל"ן בו היא צומחת בקצב גדול מאוד.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתאאיסתא נכסים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: