אא

סיון דטאוקר תכהן כמנכ"לית התאחדות המלונות

נשיאות התאחדות המלונות אישרה את המינוי. ״סיון מביאה איתה ניסיון ממשלתי רחב ועשיר כמו גם ניסיון עסקי במגזר הפרטי״. דטאוקר תחליף את יעל דניאלי שהודיעה לאחרונה על פרישתה לאחר למעלה מחמש שנים בתפקיד

צילום: אור דנון צילום: אור דנון

נשיאות התאחדות המלונות אישרה הערב (ד׳) את מינויה של סיון דטאוקר למנכ"לית התאחדות המלונות שתחליף את יעל דניאלי שהודיעה לאחרונה על פרישתה.

בתפקידה האחרון, שימשה דטאוקר כסמנכ"לית פיתוח עסקי, משפט ורגולציה בחברת GETT. במסגרת התפקיד, ניהלה  את אסטרטגית הפיתוח העסקי של החברה, שיתופי הפעולה האסטרטגיים ויישומם אל מול אתגרי השוק, ניהלה את תחום הרגולציה אל מול גורמי ממשל וכנסת שוני והיתה אחראית על האסטרטגיה התקשורתית וניהול המשברים. 

כמו כן, היתה אחראית על מגוון רחב של תחומים בתפקידה כראש המטה במשרד האנרגיה והתשתיות הלאומיות, כיהנה כראש מטה מקצועי במשרד המודיעין והאסטרטגיה, ובמס' תפקידי מטה במשרד האוצר.

מנשיאות התאחדות המלונות נמסר: "ענף המלונאות עומד בפני אתגרים משמעותיים מאוד במס' רחב של נושאים: עשרות אלפי המפונים הנמצאים במלונות, שיקום בתי המלון ביום אחרי עזיבתם של המפונים והכנתם של המלונות לקליטת התיירים שעתידים להגיע, זאת תוך קידום תחום התיירות בישראל. סיון מביאה איתה ניסיון ממשלתי רחב ועשיר כמו גם ניסיון עסקי במגזר הפרטי".

כזכור, יעל דניאלי פרשה לאחר תקופת כהונה של למעלה מחמש שנים, בהם ניהלה את ההתאחדות בתקופות הקשות והמאתגרות ביותר שידע ענף המלונאות בישראל ובכלל זה משבר מגפת הקורונה, פינוי שדה דב, המאבק כנגד הכוונה להטיל מע״מ על תיירים ומלחמת ״חרבות ברזל״ וקליטת עשרות אלפי מפונים מיישובי העימות בצפון ובדרום במלונות ישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: