אא

מצטיינת: אוסטריאן איירליינס מסכמת שנה עם ביצועי שיא ודייקנות תפעולית מהטובות באירופה

חברת התעופה האוסטרית הציגה השנה את הביצועים הטובים ביותר בקבוצת לופטהנזה, הן מבחינת הסדירות התפעולית והן מבחינת הדייקנות, והיא מדורגת בקביעות בין חברות התעופה הדייקניות ביותר באירופה

צילום" shutterstock צילום" shutterstock

שנת 2023 מסתיימת בביצועים תפעוליים משובחים עבור אוסטריאן איירליינס Austrian airlinees, שהצליחה השנה אף להתעלות על הישגי הפעילות הסדירה והדייקנות התפעולית שלה ב-2022, והיא המצטיינת בקבוצת לופטהנזה ובין הדייקניות ביותר באירופה.

בשנת 2023 אוסטריאן איירליינס השיגה שיעור פעילות טיסות סדירות של 98.9%. גם הדייקנות שופרה עוד יותר לסביבות 80%. לאחר שדורגה במקום החמישי מבין חברות התעופה הדייקניות ביותר ב-2022, אוסטריאן איירליינס דורגה בקביעות בין החברות המובילות ב-2023 ואף דורגה במקום הראשון באירופה במשך שלושה חודשים.

פרנצ'סקו סקיורטינו, מנהל התפעול הראשי של החברה (COO), ציין: "אוסטריאן איירליינס היא אחת מחברות התעופה הדייקניות ביותר באירופה, ולא רק הצליחה לשמור על זה ב-2023, אלא גם לשפר את הדייקנות עוד יותר. כמו כן, הוגברה הסדירות ו-99% מכלל הטיסות באוסטריה הופעלו כמתוכנן בשנת 2023.  במקביל, אוסטריאן איירליינס המשיכה השנה לחדש את הצי שלה והרחיבה אותו עם 4 מטוסי A320neo. האמון של הנוסעים שלנו בא לידי ביטוי גם בנתוני ההזמנות: בהשוואה לשנה הקודמת כ-25% יותר נוסעים הסתמכו על אירוח אוסטרי וטסו עם אוסטריאן איירליינס ב-2023.   בשנה הקרובה ההתמקדות תהיה בהצגת הבואינג 787 הראשון שלנו ובגידול הנלווה בקווים ארוכי טווח... מנוף מרכזי כאן הוא המודרניזציה של הצי שלנו. השנה התחלנו לחדש את צי מטוסי הטווחים הקצרים והבינוניים שלנו ומצפים לקבלת משלוח של ה-A320neo החמישי שלנו. במקביל, אנו נערכים לתחילת המודרניזציה של צי הטיסות ארוכות הטווח שלנו בשנת 2024".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינסקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: