אא

טיסות ישירות ל-141 יעדים: סינגפור איירליינס משיקה קו חדש לשדה״ת השני בגודלו בלונדון

הטיסות של חברת התעופה המצטיינת יחלו בחודש ביוני 2024, ויפעלו בדירות של חמש פעמים בשבוע במטוס האיירבוס A350-900 שלה. יחד עם 4 הטיסות היומיות של החברה לשדה״ הית'רו בלונדון, מספר הטיסות השבועי הכולל לבירת בריטניה יעמוד על-33 טיסות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת סינגפור איירליינס (SIA) תחל לטוס ישיר לנמל התעופה גטוויק בלונדון.

הטיסות של חברת התעופה המצטיינת יחלו בחודש ביוני 2024, ויפעלו בדירות של חמש פעמים בשבוע במטוס האיירבוס A350-900 שלה. יחד עם 4 הטיסות היומיות של החברה לנמל התעופה הית'רו בלונדון, מספר הטיסות השבועי הכולל לבירת בריטניה יעמוד על-33 טיסות, זאת לעומת - 28 הטיסות כיום.

סינגפור איירליינס מפעילה גם חמש טיסות בשבוע לנמל התעופה של מנצ'סטר.

כאמור, כעת בכפוף לאישור רגולטורי, טיסה SQ310 של סינגפור איירליינס תפעל בימי שני, חמישי, שישי, שבת וראשון. טיסת הבכורה תמריא מסינגפור לנמל התעופה גטוויק בשעה 23:55 שעות (שעון מקומי) ב-21 ביוני 2024 ותגיע ללונדון בשעה 06:25 (שעון מקומי) ב-22 ביוני 2024. טיסת החזרה, טיסה SQ309, תפעל מנמל התעופה גטוויק לסינגפור בימי שני , ימי שלישי, שישי, שבת וראשון. טיסת הבכורה חזרה תצא בשעה 10:15 שעות (שעון מקומי) ב-22 ביוני 2024 ותגיע לסינגפור בשעה 06:20 ב-23 ביוני 2024.

מסינגפור איירליינס נמסר כי ״הגעת הבוקר המוקדמת מציעה לנוסעים אפשרויות להתחבר לטיסות ליעדים ברחבי דרום מזרח אסיה, אוסטרליה, וניו זילנד. מטוסי ה-A350-900  כוללים 253 מושבים בשלוש מחלקות: 42 במחלקת עסקים, 24 במחלקת תיירים פרימיום ו-187 במחלקת תיירים.

שדה התעופה מציע גם שירותי תחבורה למרכז לונדון, עם רכבות המקשרות את המטיילים ישירות למוקדים מרכזיים כמו London Blackfriars, London Bridge, City Thameslink, St. Pancras International ולונדון ויקטוריה, שם ממוקמות מספר אטרקציות תיירותיות מרכזיות.

התוספת של הטיסה ל-Gatwick מגדילה את מספר היעדים האירופיים של סינגפור איירליינס ל-141, ומשקפת לדבריה את את מחויבותה האיתנה לשפר את הקישוריות שלה לאירופה.

דאי האויו, ממלא מקום סגן נשיא בכיר לתכנון שיווק, סינגפור איירליינס, אמר: "לונדון תמיד הייתה יעד חשוב מאוד עבור קבוצת סינגפור איירליינס. עם השירות החדש הזה לנמל התעופה גטוויק של לונדון, לנוסעים של סינגפור איירליינס יהיו טיסות נוספות לבחירה בעת טיסה בין סינגפור לבריטניה. הטיסה גם פותחת אפשרויות נסיעה נוספות לנקודות אחרות באירופה ובאזור אסיה-פסיפיק".

סטיוארט וינגייט, מנכ"ל לונדון גטוויק, אמר: "אנו שמחים לקבל את פני סינגפור איירליינס ללונדון גטוויק. לנוסעים ברחבי לונדון ודרום מזרח, הנתיב החדש יספק פוטנציאל גדול לטיסות המשך, לא רק ליעד המצויין - סינגפור, אלא באופן נרחב יותר ברחבי דרום מזרח אסיה, אוסטרליה וניו זילנד . עם עלייה משמעותית בסחר בין בריטניה לסינגפור בשנים האחרונות, השירות מספק גם הזדמנויות מרגשות לעסקים מקומיים ואזוריים.  נוסעים המגיעים מסינגפור ייהנו מהחיבורים הבולטים של לונדון גטוויק, כאשר תחנת הרכבת שלנו שעוצבה מחדש מספקת גישה ישירה אל לב לונדון בפחות מ-30 דקות.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור אייליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: