אא

מפגינים פרו פלסטיניים חסמו את הכניסה לשדות התעופה בניו יורק ולוס אנג׳לס

האירועים התרחשו אתמול (ד׳) בערב, כשבסה״כ נעצרו 62 מפגינים בסמוך לשדות התעופה JFK ו-LAX בגין הפרות סדר. בניו יורק, הכביש המהיר ואן ויק שמוביל לשדה התעופה נחסם לכ-20 דקות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

המלחמה בישראל נמשכת וכך גם ההפגנות ברחבי העולם.

אתמול (ד׳), מפגינים פרו פלסטיניים חסמו את הצירים המובילים לשדה התעופה בניו יורק (JFK) ובלוס אנג׳לס (LAX), הפגנות שהפכו לאלימות וגררו מעצר של 62 תושבים.

בניו יורק, פעילים שהחזיקו כרזות בדרישה להפסיק את המלחמה ולהעניק זכויות לפלסטיניים, חסמו את התנועה בכביש המהיר ואן ויק המוביל לשדה התעופה למשך כ-20 דקות. 26 אנשים נעצרו בהפגנה נעצרו בגין התנהגות הפרת סדר והפרעה לתנועת כלי רכב, ורשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי שלחה שני אוטובוסים כדי לעזור לנוסעים להגיע לנמל התעופה.

במקביל, בלוס אנג׳לס נחסם ציר מרכזי המוביל לנמל התעופה ע״י קבוצה נוספת של מפגינים שגררו פחי אשפה, פסולת, קטנועים ועוד, במטרה לחסום את הצירים ולשבש את התנועה ואת פעילות השדה. לפי משטרת לוס אנג׳לס, המפגינים השליכו שוטר ותקפו עוברי אורח לא מעורבים. התנועה באיזור הושפעה למשך של כשעתיים אחרי פיזור ההפגנה.

בהצהרה, משטרת לוס אנג'לס האשימה את המפגינים בכך שהשליכו שוטר ארצה ו"תקפו עוברי אורח לא מעורבים ברכבם", מבלי לספק פרטים נוספים על אף אחד מהאירועים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקלוס אנג'לסהפגנה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: