אא

מעל שמי הודו: המחווה המרגשת של אל על לחטוף הירש גולדברג פולין

חברת התעופה קיימה בטיסתה מחווה לחטוף שהיה אמור לטוס אתמול (ד׳) בטיסת אל על להודו במטרה להעלות את המודעות למצבם של החטופים. אביו: ״מודים לכל חברת אל על, על החיבוק החם והמחווה״

טייסי אל על (מימין - קברניט גיל שמעוני,  משמאל - קברניט ארז דור). צילום: יח״צ אל על טייסי אל על (מימין - קברניט גיל שמעוני, משמאל - קברניט ארז דור). צילום: יח״צ אל על

בזמן שעברה מעל שמי הודו, אל על קיימה בטיסתה אמש (ד׳) לבנגקוק מחווה מרגשת להירש גולדברג פולין שנחטף לעזה.

גולדברג פולין היה אמור לטוס אתמול (27.12) בטיסת אל על להודו ולצאת לטיול הגדול. ב-7 באוקטובר בעת שהיה במסיבת הנובה, הירש נחטף לשבי החמאס והוא כבר 83 יום בשבי.

כמחווה למטרת העלאת המודעות למצבם של החטופים, הלילה בטיסת אל על לבנגקוק שעברה מעל שמי הודו, מרכז השליטה של אל על חיבר מהאוויר את טייסי הטיסה, קברניט גיל שמעוני וקברניט ארז דור להוריו של הירש, ג'ון ורייצ׳ל.

במהלך השיחה אמרו הטייסים: "הירש היה אמור לטוס היום עם אל על לטיול בהודו. אנו באל על, וכל עם ישראל מקווים שהוא יחזור במהרה אליכם לחיק המשפחה, ויסע בהקדם לטיול שתכנן בהודו". 

ג'ון האב אמר: "אנחנו מקווים שהוא יטוס לטיול הגדול שחלם עליו שנים ואנו מודים לכל חברת אל על, על החיבוק החם והמחווה למען בננו הירש״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: