אא

שובר שיאים: מספרים היסטוריים בנמל התעופה של מיאמי

מאז החלה עונת החורף, נמל התעופה (MIA) רושם מספרי שיא. ב-23 בדצמבר נרשם שיא חדש עבורו במס׳ הנוסעים ליום אחד עם לא פחות מ-194,866 נוסעים, כאשר הממוצע מאז תחילת עונת החורף הרשמית עומד על 170,000 נוסעים מדי יום, גבוה ב-11% משנה שעברה

נמל התעופה של מיאמי (MIA). צילום: Shutterstock נמל התעופה של מיאמי (MIA). צילום: Shutterstock

עונת החגים מניעה אנשים רבים לטוס ולטייל ברחבי ארה״ב, כאשר נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי (MIA) רושם מספרי שיא.

נמל התעופה קבע שיא יומי חדש עבורו ב-23 בדצמבר, כשעברו לא פחות מ-194,866 נוסעים. שישה ימים נוספים מאז ה-16 בדצמבר היו בין ה-10 עמוסים ביותר של נמל התעופה אי פעם - כולם עברו את רף ה-167,000 נוסעים. 

MIA מעמיד בממוצע 170,000 נוסעים יומיים מאז שהחלה תקופת נסיעת החורף רשמית ב-21 בדצמבר, שזה גבוה ב-11% מעונת השיא של השנה שעברה והרבה מעל הממוצע של 162,000 ליום ששדה התעופה חזה. 

במיאמי מצפים לימי שיא נוספים בסוף השבוע ובשבוע הבא, אל מול חגיגות ה-New Year’s Day ויום שלושת המלכים, אותם מציינים מטיילים רבים בארה״ב.

נכון ליום חמישי (29 בדצמבר), עברו סה״כ השנה 51.3 מיליון נוסעים ובנמל התעופה מצפים להגיע עד 2024 ל-52 מיליון נוסעים, שישברו את השיא השנתי שנקבע שנה שעברה, תוך עלייה של 2.5%.

ראש עיריית מחוז מיאמי-דייד, דניאלה לוין קאווה: ״המספרים שוברי השיאים הללו מוכיחים שוב עד כמה חשוב נמל התעופה לתעשיית התיירות ולכלכלה המקומית שלנו, שבה אחת מכל ארבע משרות נתמכת באופן ישיר או עקיף על ידי נמל התעופה שלנו. אני גאה לראות את MIA ממשיך לספק את הרמה הגבוהה של שירות לקוחות שהפכה אותה לאחד מנמלי התעופה הטובים ביותר בצפון אמריקה השנה, על פי מחקר שביעות רצון של J.D. Power 2023 Airport״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מיאמישדות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: