אא

Air Algérie: נוסע סמוי נמצא בכן הנסע של מטוס שנחת בפריס בטיסה מאורן באלג'יריה

הצעיר, שטס חבוי בכן הנסע של המטוס והתגלה בעת הנחיתה בנמל אורלי פריס, נלחם על חייו בבית החולים לאחר שסבל מהיפותרמיה חמורה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Air Algérie, חברת התעופה הלאומית של אלג'יריה, וכן תחנות חדשות צרפתיות מדווחות על המקרה ומציינות כי האיש, ככל הנראה בשנות ה-20 לחייו, טס מנמל התעופה אורן אחמד בן בלה (ORA) באלג'יריה במטוס בואינג 737 של החברה האלג'יראית.

הנוסע נפגע באורח קשה, כשהמטוס נחת בנמל התעופה אורלי בפריס (ORY) ב-28 בדצמבר 2023, בסביבות השעה 10:15 בבוקר לאחר טיסה של שעתיים בתוך כן הנסע של המטוס.

לפי אתר התעופה הצרפתי, Air Journal, הוא התגלה במהלך בדיקות תחזוקה שוטפות בין 10:30 ל-11:00. משטרת נמל התעופה ושירותי החירום העניקו לו טיפול מציל חיים מיידי והוא הובהל לבית החולים. בנמל התעופה ציינו כי האיש "היה בחיים אבל במצב סכנת חיים בגלל היפותרמיה חמורה".

נתוני אתר סקירת הטיסות FlightRadar24 הראו שמטוס הבואינג 737 של אייר אלג'רי הגיע לגובה של 36,000 רגל, שם הטמפרטורות יורדות למינוס 50 מעלות צלזיוס.

עפ"י מינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית (FAA), 77% מהאנשים שניסו לנסוע תוך הסתתרות בכן הנסע של המטוס, ונימנו ברחבי העולם יותר מ-100 מקרים, נהרגו בסופו של דבר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורלי פריסאלג'יריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: