אא

חוזר הביתה: מלון הבוטיק פולי האוס ת״א חוזר לניהול מלונות אפריקה ישראל

המלון הוא ראשון מתוך מותג מלונות בוטיק אורבניים שהרשת מיועדת להשיק בהמשך השנה. שרון אלון, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: ״המשך ישיר לאסטרטגיה של החברה להרחיב את ההשקעות בתחום גם למלונות קונספט שיעניקו חווית שירות מיוחדת״

חוזר למלונות אפריקה ישראל: פוליהאוס. צילום: איה בן עזרי חוזר למלונות אפריקה ישראל: פוליהאוס. צילום: איה בן עזרי

מלון הבוטיק פולי האוס תל אביב חוזר לניהול חברת מלונות אפריקה ישראל בבעלות משפחת דיין.

המלון שהיה עד עתה תחת ניהול של רשת מלונות בראון, ינוהל מעתה כמותג נפרד תחת חברת מלונות אפריקה ישראל, המנוהלת ע"י שרון אלון המנכ״ל.

המלון הוא ראשון מתוך מותג מלונות בוטיק אורבניים שהרשת מיועדת להשיק בהמשך השנה.

שרון אלון, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: "אנו שמחים לצרף מחדש את מלון פולי האוס תל אביב לחברת מלונות אפריקה ישראל. המלון, שהוא הראשון של מותג מלונות בוטיק שאנו מתכננים להשיק,  תחת המותג פולי, מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה של החברה להתרחב בתחום המלונאות בישראל ולהרחיב את ההשקעות בתחום גם למלונות קונספט שיעניקו חווית שירות מיוחדת. המלון יעבור לניהולנו החל מ- 1/1/2024".

רשת מלונות אפריקה ישראל מנהלת כיום כ-10 בתי מלון תחת המותגים השונים- VERT ,קראון פלזה, ביי וויו, אינדיגו וכעת מצטרף המותג פולי. מלונות הרשת והמותגים השונים מציעים חווית אירוח שונה בהתאם לדרישה ורצון הנופש תחת הסלוגן One Name Many Choices.

צילום: אור גפןצילום: אור גפן

מלון פולי האוס, המנוהל על ידי אסי אטז עם היסטוריה של כ-100 שנה הממוקמת בלב האקשן התל אביבי, על צומת הרחובות נחלת בנימין, שינקין, הכרמל, אלנבי, קינג ג'ורג' והלל הזקן. מכאן הדרך קצרה לכל האטרקציות הכי שוות, כולן במרחק הליכה של דקות בודדות: משוק הכרמל, שוק בצלאל ושוק האמנים של נחלת בנימין, שכונת נווה צדק וחופי הים המשגעים של העיר. 

המלון ממוקם בבית פולישוק ההיסטורי שנבנה ב-1934 ועבר גלגולים רבים – כבית דפוס חשאי של מחתרת האצ"ל בתקופת המנדט הבריטי, ומאוחר יותר כחנות נעלי פיל המיתולוגית. לאחר הזנחה ממושכת זכה מבנה הבאוהאוס האייקוני לשימור ושחזור קפדני בניצוחה של האדריכלית ניצה סמוק, וסייע להחיות מחדש את חיי הרחוב במדרחוב נחלת בנימין והסביבה.

במלון פולי האוס 40 חדרים יפהפיים, הכוללים מיטת קינג סייז או מיטה זוגית, ואבזור מקיף עם טלוויזיית LED בגודל 40 אינץ' ומבחר ערוצי לווין, שולחן עבודה, מיני בר, אינטרנט אלחוטי מהיר ללא תשלום, ופינוקים נוספים לחופשה מושלמת. כל זה בעיצוב פנים מסובב ראשים בניצוחו של המעצב הנודע כרים רשיד. בין המתקנים המיוחדים במלון ניתן למצוא רוף טופ מדהים, המשקיף על תל אביב,  עם בר ובריכה מחוממת, סאונה וג'קוזי.
תחת ניהול חברת מלונות אפריקה ישראל מגוון רחב של בתי מלון בפריסה ארצית: 2 בתי מלון בתל אביב – "קראון פלזה" טיילת ת"א ו"קראון פלזה" סיטי סנטר עזריאלי וכן מלונות נוספים  תחת המותג וורט VERT בירושלים, בנתניה, בים המלח ובאילת, מלון "Bayview" בחיפה ומלון הבוטיק "אינדיגו" ברמת גן. 

איה בן עזרי צילום:איה בן עזרי צילום:

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שרון אלוןאפריקה ישראלמלונות VERTמלונות אפריקה ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: