אא

מציבורית לפרטית: חברת ממן תמחק היום (ד') מהמסחר בבורסה

זאת לאחר ש-6.34% מבעלי המניות של החברה נענו להצעת הרכש שלה. כ-4% מבעלי המניות הנוספים שלא נענו להצעת הרכש, החברה ביצעה רכישה כפויה

הבורסה לניירות ערך בת"א. צילום: shutterstock הבורסה לניירות ערך בת"א. צילום: shutterstock

חברת ממן מסופי מטען וניטול בע"מ תמחק היום (ד') בתום המסחר ממדדי הבורסה לניירות ערך בת"א ותהפוך לחברה פרטית.

זאת לאחר 6.34% ממחזיקי המניות של החברה נענו להצעת הרכש שאותה הציעה החברה  מתוך 10.35% שהחזיק הציבור. לעוד כ-4% מהמחזיקים שלא נענו להצעת הרכש, החברה ביצעה רכישה כפויה את המניות של הניצעים שלא נענו להצעת הרכש.

החברה תהפוך לחברה פרטית,  אך תמשיך להיות תאגיד מדווח כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 הואיל ואגרות החוב (סדרה ב') ואגרות החוב (סדרה ג') שלה תמשכנה להיות מוחזקות בידי הציבור.

בין הגופים שנענו להצעת הרכש של החברה נמצאים בין השאר ב-Vertical long LP המחזיקה בכ-1.81% מהמניות , אלטושלר שחם ניהול קרנות נאמנות שיש לה כ-0.94% ממניות, אנליסט קופות גמל שמחזיקה בכ-0.68% מהמניות, פסגות קרנות נאמנות המחזיקה בכ-0.59% מהמניות, החברה לניהול קופת התגמולים של עובדי בנק פועלים לה יש כ-0.41% מהמניות.

ערב ההצעה  קבוצת תעבורה  של משפחת לבנת החזיקה 65.93% מהחברה בשווי מניות של כ-321 מיליון שקל וחברת אלייד החזקות של יצחק סוארי  החזיקה בעוד 23.72% מהחברה בשווי כ-115 מיליון שקל.

הציבור החזיק 10.35% ממניות החברה.  בסיום המסחר בשבוע שעברה כאשר החברה הציעה את הצעת הרכש שער מניה של החברה נסחר לפי 10.44 שקל , והחברה הציעה הצעת רכש בסך של 12.43 שקל למניה, הגבוה בכ-19.06% ממחיר הסגירה.

עבור רכישה מלאה של 10.35% מהמניות ישלמו בעלי השליטה סך של 60.044,718.47 מיליון שקל למחזיקי מניות שאותם היא רכשה מהציבור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: