אא

לאור השביתה בנמלי התעופה בספרד: מאמצים לספק פתרונות עבור הנוסעים

כפי שפורסם, בין התאריכים 5-8 בינואר מתוכננת שביתה בנמלי התעופה, שהובילה לביטולן של מאות טיסות ויותר מ-40,000 נוסעים שנפגעו. כעת, מנסה איבריה לספק פתרונות עבור הנוסעים ולטענתם עד כה ניתן מענה ל91% מהנפגעים. כל הפרטים

מטוסי איבריה בשדה״ת של מדריד. צילום: Shutterstock מטוסי איבריה בשדה״ת של מדריד. צילום: Shutterstock

חברת התעופה איבריה מנסה למזער נזקים ולתת מענה ללקוחותיה שנפגעו מהשביתה.

כפי שפורסם בפספורטניוז ביום שבת, החל מיום שישי (5 בינואר) ועד יום שני (8 בינואר) צפוייה להתקיים שביתה בשדות התעופה בספרד. כאמור, השביתה גרמה לעשרות אלפי נוסעים שנפגעו אל מול ביטולן של מאות טיסות, רובן של חברת איבריה. 

כעת, חברת התעופה הלאומית של ספרד משקיעה מאמץ במתן פתרונות לנוסעים. לפי הודעה רשמית שפירסמה החברה, עד כה ניתן מענה ל-91% מתוך 45,000 הנוסעים שנפגעו מהשביתה. 

לפי החברה, טיסות חדשות הוקצו ל-36,621, מתוך 45,641 (80.2%) הנוסעים שהושפעו מהביטולים, וכן טופלו בקשות של החזרי מזומן ושובר עבור 4,900 מהנוסעים (10.7%). עוד נמסר בהודעה כי חברת התעופה ממשיכה לפעול להעברת שאר הנוסעים, בהתאם לאפשרויות הקיימות לאור מורכבות התקופה שלאחר חג המולד והתפוסה הגבוהה בטיסות. 

חואן סיירקו, מנהל התאגיד של איבריה: "מרגע שהשביתה הוכרזה ואושרה לאחר כישלון הגישור, נאלצנו לבטל טיסות מיום שישי האחרון, וגם אם השביתה תבוטל ברגע האחרון, אי אפשר יהיה לשנות את מועדן, בשל הזמן הדרוש לטיפול במורכבות הטכנית של תזמון מחדש ובשל העובדה שלנוסעים כבר סופקו טיסות חדשות, או שביקשו החזר כרטיסים. עצם הקריאה לשביתה, ללא כל הצדקה מבחינת העבודה בעיות, גרמה נזק משמעותי מאוד לאלפי נוסעים, אך גם ליותר מ-90 חברות תעופה, כולל איבריה עצמה וכל חברות התעופה בקבוצת IAG, שנאלצו לבטל מאות טיסות".

לאור השביתה, איבריה מבקשת מלקוחותיה לבצע צ'ק-אין מבעוד מועד דרך האתר ולהגיע לשדות התעופה בזמן מוקדם מהרגיל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שביתהאיבריהiberia

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: