אא

סיימון ניוטון סמית׳ הוא המנהל החדש של אל על בצפון אמריקה

Simon Newton-Smith הוא מנהל אל על החדש בצפון אמריקה ויחליף את מרק קאווליר. ניוטון בעל ניסיון רב בענף התעופה ושימש בתפקידי ניהול בכירים בחברות תעופה מובילות וביניהן קטאר איירווייס, אתיחאד ווירג׳ין אטלנטיק

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

פרסום ראשון: סיימון ניוטון סמית (Simon Newton-Smith) הוא המנהל החדש של אל על בצפון אמריקה (Senior Vice President Americas).

ניוטון סמית מחליף בתפקיד את מארק קאווליר האמריקאי שהחליט לפרוש מתפקידו בחברה פחות משנתיים לאחר שהחליף את יורם אלגרבלי בתפקיד.

זו הפעם השניה בתולדות אל על שמנהל שאינו ישראלי ממונה לאחד התפקידים הנוצצים והחשובים של החברה בשוק החשוב ביותר שלה. 

ניוטון סמית, בעל ניסיון רב בתפקידי ניהול למעלה מ-20 שנה בשוקי התעופה המסחריים הבולטים ביותר של אירופה, אמריקה, אוסטרליה, המזרח התיכון ואפריקה.

בתפקידו האחרון שימש כסמנכ״ל בחברת אתיחאד איירווייס בצפון אמריקה, לפני כן שימש כמנהל המסחרי הראשי של חברת South African Airways וקודם לכן היה סגן נשיא בכיר למסחר ואסטרטגיה בחברת קטאר איירווייס (Qatar Airways).

בין תפקידיו הרבים בתעשיית התעופה העולמית עבד גם בחברת וירג׳ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) ואפשר לומר בוודאות שכמו קאווליר, באל על בחרו גם הפעם מנהל שמכיר היטב את שוק התעופה האמריקאי הנחשב ליוקרתי והרווחי ביותר של החברה.

כזכור, אל על העתיקה לפני כשנה וחצי את משרדיה הראשיים בארה״ב' שפעלו לאורך השנים בניו יורק למיאמי, פלורידה למשרדים חדשים הנמצאים בבעלות משפחת בעל השליטה, קני רוזנברג.

סיימון ניוטון סמית׳. קרדיט: דוברות אל עלסיימון ניוטון סמית׳. קרדיט: דוברות אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: