אא

למרות המלחמה: עלייה בביקוש לחבילות סקי

על אף המלחמה המתמשכת, סקי דיל, אופיר טורס ואיסתא מדווחות על עלייה משמעותית בשבועות האחרונים בביקוש לחבילות סקי. רונן כ״ץ, מנכ״ל ובעלי סקי דיל: ״רואים התעוררות מחדש״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

עלייה בביקוש לחבילות הסקי.

המלחמה ממשיכה ומספרי הנוסעים לחו״ל מהארץ עדיין נמוכים ביחס לשנה שעברה, אך מוכרי חבילות הסקי מעידים על עלייה משמעותית בביקוש לחבילות סקי.

רונן כ"ץ, מנכ"ל ובעלי חברת סקי דיל, מתחיל ומספר כי ״סקי דיל היא חברת תיירות הסקי היחידה שפעילה בכל תקופת המלחמה. בשבועיים-שלושה הראשונים גוייסו 80 עובדים מתוך 110, ושאר העובדים שנשארו עבדו בהסברה והתנדבות. העברנו תרומה של עשרות אלפי יורו לטובת רכישת ציוד ליחידות צבאיות״.

באשר לביקוש הגובר, כ״ץ מציין כי ״אוקטובר ונובמבר היו מאוד רגועים, אך החל מסוף נובמבר-תחילת דצמבר חזרו העניינים מבחינת פעילות הסקי. מדובר 30-40% פחות מינואר- פברואר של העונה הקודמת שזה מדהים. מכרנו את רוב החבילות לפני המלחמה. למי שלא יכול לטוס נתנו זיכוי עתידי, חלק נשארו. מכירות חזרו עם הצרכים המיוחדים בגלל המלחמה, אבל בהחלט אנחנו רואים התעוררות מחדש".

בועז וקסמן, מנכ״ל ובעלי אופיר טורס, מספר כי ״למרות המצב יש הרשמות סבירות לסקי. יש מורעלי סקי שלא יוותרו על חופשת הסקי, משתחררי עזה יוצאים להתאווררות סקי". מאמצע ינואר ועד סוף מרץ יש הרשמות, לפורים 2024 יש ביקוש מעולה". יש טיסות לגאורגיה, לאוסטריה, לופטהנזה חוזרת עם הטיסות למינכן, בלקן אמורה לחזור עם טיסות בקרוב מחדש לבולגריה". 

וקסמן מוסיף כי ״באופיר טורס מציעים חבילת סקי המורכבת מ-טיסות, 3 לילות מלון, 3 לילות סקי פס בבנסקו, העברות ציוד - החל מ-765 אירו״.

שרון כהן, מנהלת מחלקת הסקי באיסתא, משתפת גם היא: את עונת הסקי פתחנו בחודש מאי עם מגוון חבילות לבולגריה אנדורה ואוסטריה. עם אירועי השבת השחורה ותחילת המלחמה הביקוש לסקי נעצר באופן מוחלט כשבמקביל גם החלו פניות מצד לקוחות לביטול הזמנות שנסגרו לפני. עקב המצב וחוסר הוודאות צמצמנו את היקף הפעילות והשארנו רק יעדים שמתבססים על טיסות של חברות תעופה ישראליות, קרי בולגריה ואנדורה בהן איסתא מתמחה מזה שנים רבות ומציעה מגוון רחב של חבילות אטרקטיביות. בקרוב גם נעלה עם חבילות סקי לגיאורגיה. כמי שמתמחים ב-Tailor Made, אנו תופרים חבילות סקי גם ליעדים שונים באלפים לפי בקשת הלקוחות".

כהן מוסיפה כי "בנוגע למצב המכירות, במהלך השבועיים האחרונים אנו חווים בהדרגה עליה גוברת בביקושים לסקי, כאשר הפניות ברובן נעשות לחודש ינואר ולתחילת פברואר. עם זאת, אנחנו נמצאים עדיין בפיחות משמעותי ביחס למספר הלקוחות של העונה שעברה. לגבי אפיון הלקוחות, עיקר ההזמנות הן של זוגות ובודדים, משפחות עם ילדים מהוות אחוזים בודדים בלבד, וחבורות של גולשים שבשנים כתיקונן מהוות אחוז ניכר מסך הביקושים נעדרות כמעט לחלוטין (מדובר בחברה' בגילאי צבא ומילואים)".

מבחינת מחירים מציינת כהן כי: "המגמה מאז 2022 ממשיכה ומרכיבי החבילות התייקרו גם השנה בשיעור של כ-4-8 אחוזים (תלוי יעד), ובכלל זה בין היתר עלויות הסקי פס, בתי המלון וההעברות. מחיר חבילות לדוגמא:

- סופ"ש לבורובץ ב-11-14.1 יעלה 639 אירו לאדם בחדר זוגי במלון 4 כוכבים, כולל טיסת ישראייר, העברות, 3 לילות ע"ב ארוחת בוקר, ו-3 ימים סקי פס וציוד סקי. הדרכות בתוספת מחיר, כולל הדרכה בעברית לילדים ומתחילים כל העונה.

- אמצע שבוע לבנסקו ב-21-25.1 יעלה 839 אירו לאדם בחדר זוגי במלון 3 כוכבים, כולל טיסת ישראייר, העברות, 3 לילות ע"ב ארוחת בוקר, ו-3 ימים סקי פס וציוד סקי. הדרכות בתוספת מחיר.

בנסקו, בולגריה. צילום: Shutterstockבנסקו, בולגריה. צילום: Shutterstock

שבוע לגרנד ואלירה באנדורה 4-11.2 יעלה 1,379 אירו לאדם בחדר זוגי במלון 4 כוכבים, כולל טיסת אל על, העברות, 7 לילות ע"ב חצי פנסיון ו-6 ימם סקי פס. ציוד והדרכות בתוספת מחיר".

shutterstockshutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופיר טורסאיסתאסקיסקי דילחופשת סקי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: