אא

נסיעה נעימה: הוצבה תחנת האוטובוס החכמה והממוזגת הראשונה

התחנה הראשונה מבין ארבע שיוצבו בשבועות הקרובים, הוצבה היום (ה׳) ברציפי התחבורה של אחת מהתחנות העמוסות בצפון הארץ. התחנה כוללת מיזוג, איטום באמצעות קירות זכוכית, דלתות אוטומטיות, ספסלים, טעינת טלפונים ואפשרות לשירות WIFI. כל הפרטים

 קרדיט: נתיבי איילון, דניאל אליאור קרדיט: נתיבי איילון, דניאל אליאור

תושבי הצפון מתחדשים בתחנת אוטובוס חכמה וממוזגת, הראשונה מתוך ארבע שיוצבו.

הראשונים ליהנות מהתחנה החדשה הם הנוסעים מתחנת ״מרכזית המפרץ״ שבחיפה. התחנה הינה מהעמוסות והגדולות ביותר בצפון הארץ, בה מבקרים מידי יום כ-50 אלף נוסעים.

תחנות האוטובוס החדשות ממוזגות, אטומות בקירות זכוכית החוסמים רעשים ותנאי מזג אויר קשים, בעלות שילוט דיגיטלי אינפורמטיבי, דלתות אוטומטית, ספסלים וכן אבזור נוסף לרווחת הנוסעים דוגמת טעינת טלפונים סלולריים ואפשרות לשירות WI-FI.

התחנה הראשונה, וכן אלו שיוצבו אחריה, ממוקמות במרחב הרציפים העירוניים הנמצא מחוץ לאולם הנוסעים הממוזג - בו משתמשים כ-10 אלפים נוסעים מדי יום. בזמן נתון, מתאפשרת כניסה של עד כ-20 נוסעים לתחנה. הקמת התחנה הראשונה בצפון הינה חלק מפרויקט נרחב המקודם על ידי אגף נגישות במשרד התחבורה בשיתוף עם נתיבי איילון. 

בשבועות הקרובים יוצבו עוד 3 תחנות מתקדמות נוספות ברציפים החיצוניים על ידי חברת נתיבי איילון, המפעילה את מרכזית המפרץ בחיפה מטעם משרד התחבורה. 

 קרדיט: נתיבי איילון, דניאל אליאור קרדיט: נתיבי איילון, דניאל אליאור

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "הצלחתה של מערכת התחבורה הציבורית תלויה בגורמים רבים, וחוויית הנוסע היא בהחלט מרכיב חשוב בהחלטה להעדיף את האוטובוס על הרכב הפרטי. התחנה הראשונה מבין ארבע שאנו חונכים היום בחיפה מספקת פתרון איכותי להמתנה ברציפים בכל תנאי מזג האוויר. זהו שלב נוסף במהפכה בתחבורה הציבורית שאני מקדמת מאז כניסתי למשרד, אשר תשנה את פני התחבורה בישראל". 

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן זקן: "גם בימים אלה, כאשר המצב הביטחוני מעסיק את כולנו יומם ולילה, משרד התחבורה ממשיך לראות קדימה ולתכנן את העתיד. קידום התחבורה הציבורית הוא יעד מרכזי במדיניות המשרד בראשות השרה רגב, ושיפור תנאי הנוסעים בתחנות הוא חלק ממהלך נרחב שיחבר את כל מדינת ישראל ברשת של קווי תחבורה מצפון לדרום". 

מנכ"לית נתיבי איילון, אורלי שטרן: "החזון של משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון לתחבורה ציבורית בת-קיימא, קורם עור וגידים במרכזית המפרץ בחיפה. כדי לממש את החזון, אנו שמים את הנוסעים ומשתמשי הדרך במרכז. חווית המשתמשים בכל המתקנים שלנו היא בחשיבות עליונה. אנו מקפידים על קישוריות, הליכתיות ואיכות התשתיות בין שלל אמצעי התחבורה. תחנת האוטובוס שהוצבה השבוע הינה חדשנית ונגישה לרווחת הנוסעים. אנו נמשיך לפעול ולקדם את החזון המשותף בכל הפרויקטים שלנו". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התחבורהחיפה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: