אא

מעל לחצי מיליון נוסעים: SWISS מסכמת את תקופת החגים

חברת התעופה הלאומית של שווייץ מדווחת על ביצועים חיוביים במהלך תקופת חג המולד והשנה החדשה, עם 546,961 נוסעים ושיעור יציבות בלוח הזמנים של 98.5%

Swiss. צילום: shutterstock Swiss. צילום: shutterstock

SWISS מסכמת את תקופת החגים ורושמת תוצאות מרשימות.

חברת התעופה הלאומית של שוויץ, מקבוצת לופטהנזה, הודיעה כי הטיסה במהלך תקופה זו 546,951 נוסעים בסה״כ. 

כמו כן, החברה דיווחה כי על אף תנאי מזג האוויר הקשים בחלק משדות התעופה וגל מחלות של אנשי צוות, יציבות לוח הזמנים של החברה נעמדה על 98.5% (עיכובים ו-58 ביטולי טיסות).

בתקופת חג המולד והשנה החדשה ב-2022, SWISS הסיעה 467,955 נוסעים עם יציבות לוח זמנים של 99.4 אחוזים.

אוליבר בוכהופר, ראש התפעול של SWISS: "אני שמח שהשגנו את המטרה שלנו והצלחנו כמעט תמיד לעמוד בלוחות הזמנים שלנו, אפילו במהלך ימי חג המולד העמוסים. כתוצאה מכך, הצלחנו להביא כל כך הרבה מהלקוחות שלנו בצורה מהימנה למשפחה ולחברים שלהם כדי ליהנות מהחגים יחד. 

באשר לעיכובים וביטולי הטיסות, מסביר בוכהופר כי ״רוחות חזקות ושלג הפריעו לפעילות הטיסה שלנו - באופן חמור בחלק מהמקרים - ואכן חווינו עיכובים. כמו כן, כמו שאר שווייץ, היה לנו חלק ניכר מגל הצטננות ושפעת, ומספר מאנשינו נאלצו להתקשר חולים. אז אני רוצה להגיד תודה גדולה עוד יותר לכל העובדים שלנו ולשותפים שלנו שעשו כל כך הרבה עבור הנוסעים שלנו בשבועיים האחרונים, באוויר ובקרקע. כ-17% מכלל הטיסות של SWISS הגיעו ליעדן באיחור של למעלה מ-30 דקות. יותר ממחצית מכלל היציאות - 58 אחוז - היו בזמן, כלומר המריאו תוך 15 דקות מזמן היציאה המתוכנן. רוב העיכובים מתרחשים בשדה התעופה לפני היציאה, וחלק מהם ניתן להחזיר בדרך״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהSWISSחג המולד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: