אא

הוד הדר והרבה טעמים: 5 מקומות שווים לנגוס בהם בהוד השרון

הוד השרון עברה בעשור האחרון מהפיכה רצינית בתחום הקולינריה, מעיר מנומנמת למעמד הממוצע עליון היא נהפכה לעיר שוקקת חיים עם שפע של אופציות קולינריות. מאסייתית אותנטית דרך מסעדת בשרים שווה ועד בראסרי מפנק ויינות במחירים שלא קורעים את הכיס. ויש גם בונוס

נוף בחצר (צילום: פז זיו) נוף בחצר (צילום: פז זיו)

לא פעם עלה שמה של הוד השרון כיעד מספר 1 למשלוחי אוכל, שעולה אפילו על תל אביב. כמו אצל האחות הפרועה, גם בהוד השרון היותר רגועה יש מגוון מסקרן של בתי קפה אינטימיים עם בייקרי נהדר, אסיאתיות פרועות, בראסרי וכמובן מסעדות בשר.

דלי אסייתי

עם מראה צנוע ובלי הרבה רעש, מצליחה דלי אסיאתי לספק אוכל אסיאתי משובח כבר עשור ולא בכדי היא נחשבת לאחת האסיאתיות הטובות. במרכז התפריט, הדגה הטריה והסושי אליו עולים לרגל המכורים ויודעי דבר אבל מסביבו מציעה המסעדה מנות מכל מדינות מזרח אסיה: תאילנד, ויאטנם, סין, וייטנאם וגם יפן. תמצאו פה מרקים עשירים, מנות נודלס ואורז, קארי אמיתי שיעיף אתכם והכל במנות נדיבות עם המון ספיישלים מיוחדים.

דלי אסייאתי (צילום: אנטולי מיכאלו)דלי אסייאתי (צילום: אנטולי מיכאלו)

לא פחות חשוב הוא תפריט האלכוהול שהמקום מציע, כמסעדה אסיאתית מובילה יש במקום מגוון עשיר של סאקה וזו הזדמנות להתנסות באחד המשקאות היותר שווים שיש ליפן להציע.

הבנים 15

 

יאמטויה

אני מתה על מקומות נסתרים וכזו היא יאמטויה, המסתתרת לה כבר מעל עשור בין מוסכים לחנויות ומי שמגיע אליה מגלה איזאקאיה אמיתית, בר אוכל יפני שהקימה השפית ילידת יפן איה אימטאני ז"ל (שנפטרה כשנה לאחר הקמת המסעדה).

צילום: באדיבות המסעדהצילום: באדיבות המסעדה

כבר מעל עשור שיאמוטיה מצליחה לשמור על סגנון יפני אמיתי ולא מתחנף, כיום היא ממש מסעדת שף יפנית המציגה אוכל יפני מסורתי ומנות פיוז'ן מודרניות ויש פה מטבח רציני ומהוקצע שמציע מנות יפניות מהטובות בארץ לצד תפריט אלכוהול מרתק. תמצאו פה ארוחת בנטו, מגוון עשיר של  סושי כמו שסושי צריך להיות, קערות צ'יראשי מבוססות אורז סושי עם דגים או בשר וקערות דונבורי מבוססות אורז מאודה עם תוספת חמה ורוטב דונבורי מתקתק , גיוזות עבודת יד, מגוון יקיטורי והכל מתוקתק ובלי שואו. ההמלצה שלנו לא לוותר על הרארמן המופלא שעושים במקום

בני ברית 6

 

דיינר מקום של בשר

דיינר מקום של בשר הוא האחות הקטנה של מסעדת מקום של בשר מנווה צדק בתל אביב שנפתחה בזמן הקורונה. הסניף ההוד שרוני מאופיין גם הוא בסקסיות סטייל נווה צדק אבל הוא משלב גם סגנון בראסרי מעצם היותו בהוד השרון וכזה שפונה לקהל משפחתי גם.

דיינר (צילום: חיים יוסף)דיינר (צילום: חיים יוסף)

הדיינר מציע, כמו מסעדת האם, לבוא לאכול בשר כמו שצריך בלי יותר מידי התקשקשויות,  במקום יש נתחים משובחים מבשר מיושן, תפריט המבורגרים משובח כולל צמחוני , כריך בשר מפורק, כנפי עוף לוהטות וכד' לצד תפריט יותר משפחתי שכולל גם שניצל, פסטה מיטבולס, וכמובן קינוחים.  הדיינר מתחזק קהל לקוחות קבוע שמחפש בשר איכותי לצד אווירה ובדיינר מקבלים את זה בחבילה מושלמת

מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השורן

 

ריפאבליק

ריפאבליק אמנם אחת המסעדות הוותיקות בעיר אבל היא גם הייתה מהראשונות שהתחילו את גל הקולינריה המשובח בהוד השרון וגם כזו שעדיין יודעת לספק חווית אכילה כיפית .

ריפאבליק (צילום: עינב דרור)ריפאבליק (צילום: עינב דרור)

זו מסעדת בראסרי קלאסית מבית הסושיאל קלאב התל אביב עם אווירה של חו"ל , עיצוב עשיר ותפריט אוכל שמבוסס על המטבח הצרפתי הקלאסי עם כבדי עוף בריבת בצל, פסטה אונטריב בחמאה ושוק אווז על פירה, קרפצ'יו קלאסי, פטה כבד ושפע של ספיישלים מתוצרת מקומית, כל זה ועוד לצד תפריט יין וקוקטיילים עשיר הריפאבליק עדיין יודע לספק מקום לבילוי גרנדיוזי, לחגוג איזה אירוע או פשוט לבוא לאכול במקום יציב ותמיד טעים.

במידה מסוימת ריפאבליק היא המענה לבילוי סופ"ש בסגנון תל אביב בלי לסבול מהפקקים.

הנגר 24 הוד השרון
 

נוף בחצר

קצת יין לקינוח וגם מקום יחסית צעיר לארבעת ההמלצות הקודמות שלנו.
"נוף בחצר" שוכן לו בלב שכונת מגורים בהוד השרון, יש לו חצר מקסימה ופורחת שבבוקר ובצהריים מגישים שם ארוחות כיפיות אבל השוס האמיתי קורה שם בערב כשהחצר הופכת לבר יין אינטימי ורומנטי עם אוכל מצויין ומתוחכם ויינות מעולים שמחירם לא עובר את ה-40 שקלים לכוס.

נוף בחצר (צילום פז זיו)נוף בחצר (צילום פז זיו)

בוראטה על עגבניות / "בוקר דייגים" עם מטיאס, פלמידה ואיקרה , מאפים מושחתים, סלטים וכריכים שווים עם קורנדביף, גבינת בושה ועוד  הן חלק קטן מהמנות של אמצע היום, בערב התפריט מקבל נישה סקסית יותר עם מנות כגון בושה אפויה בריבה, צלחת שרקוטרי או גבינות מקומיות, שווארמה בייתית על פוקאצ'ה וצזיקי, צלחת דגים כבושים, פיצות מבצק מופלא ועוד. חוץ ממחיר נהדר לכוס יין יש גם מחירים מעולים לבקבוקים והם אף יהיו זולים יותר אם תרצו לקחת אותם הבייתה. מה עוד נותר לבקש תגידו לי?
האוכל המצויין ותפריט היין הרחב והמתומחר בשפיות מספקים מקום נהדר לבילוי זוגי או חברים בכל רגע נתון ויודעים מה, הוד השרון צריכה יותר יותר מקומות קטנים כאלו.

המכבים 29.


תוספת קטנה: אמנם הצעתי לכם 5 מסעדות נהדרות לבקר בהן אבל בהוד השרון יש גם שפע של אוכל רחוב כגון שווארמה הטאבון, המאפה התימני וכמובן ההמלצה הבאה.


הפריקסה של חיימיקו

אחח הבוריקסה, עד שחיימקו לא חדר אל חיינו מי ידע איך זה לנגוס בבוריקה פריכה בתוך פריקסה שמנמן אה? חיים רופא פתח את הפריקסה של חיימיקו לפני כמה שנים בשביל שתהיה לאביו, הגמלאי, תעסוקה, ומאז הכל היסטוריה והיסטריה שמנמנה במיוחד. הפריקסה של חיימיקו הפך למקום עליה לרגל לכל חובבי הפחמימות וגם לכאלו שפריקסה מזכיר להם בית וכיום הוא רשת של ממש אבל הכל התחיל מדוכן אחד קטן בהוד השרון.

הפריקסה (באדיבות המסעדה)הפריקסה (באדיבות המסעדה)

כל פריקסה מטוגן במקום בלחמניה אוורירית ומעט מתקתקה ומייד ממולא בסלט ירקות, טונה, ביצה קשה, תפוחי אדמה, חמוצים  ואותה מטבוחה תוצרת בית, צ'ירשי דלעת וגזר, לימון כבוש טחון, פלפל צ'ומה ותבלין סודי שלא ניתן לגלות – בקיצור חגיגה בביס אחד.  בהמשך התפתחו להן מנות מיוחדות כמו אותה בוריקסה - של פריקסה ממולא בבוריקה מטוגנת ממולאת בביצה ותפוח אדמה וגם שקשוקה בתוך פריקסה.

דרך רמתיים 63

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קולינריהפספורט קולינריאוכלהוד השרון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: