אא

סבסוד טיסות, עידוד התיירות והארכת מתווה הסיוע לעסקים: ״בשורה גדולה לעסקים באילת ולתושבי העיר״

שר האוצר וראש עיריית אילת סיכמו על סל הצעדים למען העיר ותושביה בשל המלחמה כולל חבילה לעידוד התיירות בעיר בגובה של 50 מיליון שקל. בין ההטבות: סבסוד טיסות לתושבי אילת בדומה לנסיעה בתחבורה ציבורית

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ נפגש היום (ה׳) עם ראש עיריית אילת אלי לנקרי וסיכם איתו את סל הצעדים למען העיר אילת ותושביה בהקשר לנזקי המלחמה.

במסגרת סל ההטבות סוכם על הצעדים הבאים: הארכת מתווה הסיוע לעסקים בעיר אילת לחודשים ינואר פברואר, סבסוד טיסות לתושבי אילת בדומה לנסיעה בתחבורה ציבורית וחבילה כוללת לעידוד התיירות בעיר בסך של 50 מיליון שקל.

״העיר אילת יקרה לליבי מהיום הראשון שלי בפוליטיקה״, אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ והמשיך, ״העיר, המבוססת בעיקרה על תיירות, עוברת אתגרים לא פשוטים בתקופה הזו, כל זאת לצד אירוח נדיב ורחב של תושבי העוטף והדרום בבתי המלון שבה. ראש העיר ואני סיכמנו היום על שורת צעדים רחבה ומשמעותית שתסייע לעיר, לתושבים ולבעלי העסקים שבה לצלוח את התקופה הזו ולהמשיך לפרוח ולפתח את העיר אילת עוד שנים רבות קדימה. אני מודה לראש העיר ידידי אלי לנקרי על שיתוף הפעולה״.

ראש עיריית אילת אלי לנקרי: ״אנו מביאים היום בשורה גדולה לעסקים באילת ולתושבי העיר, אשר יסייעו לצלוח את המשבר שעוברת העיר בעקבות המלחמה וכן בשורה גדולה לכל תושבי העיר בקביעת מחיר טיסת הפנים ארצית לראשונה כתחבורה ציבורית. אני מודה לשר האוצר על הבנתו את מיוחדותה של העיר ושל האתגרים עימם היא מתמודדת ועל תמיכתו בעיר אילת בשעה המיוחדת הזאת״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: