אא

נמל התעופה BER: שינוי בהסדרי האבטחה

נמל התעופה Berlin Brandenburg הוא נמל התעופה הגרמני השני אחרי פרנקפורט הנוטל על עצמו את האחריות על אבטחת התעופה, הנוסעים והמטענים שלהם, בשיתוף עם חברת Securitas

הבידוק הביטחוני בנמל BER. צילום: shutterstock הבידוק הביטחוני בנמל BER. צילום: shutterstock

הנהלת נמל התעופה ברלין ברנדנבורג Flughafen Berlin Brandenburg (FBB) אחראית על אבטחה, בקרת נוסעים ומטען בנמל התעופה BER מאז 1 בינואר 2024. הנהלת הנמל לקחה על עצמה את הארגון, הניהול, היישום והמימון של אבטחה תעופה בהתאם לסעיף 5 של חוק אבטחת התעופה מהמשטרה הפדרלית של גרמניה, כמתוכנן בתחילת השנה.

BER הוא נמל התעופה הגרמני השני אחרי פרנקפורט, שנוטל על עצמו את האחריות על בקרת אבטחת התעופה של הנוסעים והמטענים שלהם. המטרה היא לשפר את התהליכים ולצמצם את זמני ההמתנה של הנוסעים, כשהבטיחות של הנוסעים והעובדים בראש סדר העדיפויות.

התהליך כולו הוכן בחודשים האחרונים יחד עם המשטרה הפדרלית, בראשותו של תומאס הוף אנדרסון, מנהל התפעול הראשי של נמל התעופה. בקרת הנוסעים והמטען תמשיך להתבצע בשלב ראשון על ידי חברת Securitas Aviation Service .

התוכנית לצייד בהדרגה את האבטחה ב-BER בסורקי CT חדישים. 5 סורקי ה-CT הראשונים מתוך 8 בטרמינל 2 כבר פועלים. השימוש בסורקי ה-CT מאפשר לזהות מגוון רחב של חומרים ופריטים בצורה מהימנה ומהירה, ונוסעים המשתמשים בנתיבי ה-CT החדשים אינם צריכים עוד להסיר נוזלים, טלפונים ומכשירים אלקטרוניים אחרים מתיק היד שלהם. הציוד החדש יותקן גם בטרמינל 1.

אלטה פון מאסנבך, מנכ"לית נמל התעופה, מציינת: "התכוננו בקפידה במשך זמן רב לניהול בקרות האבטחה. אני רוצה להודות לכל מי שעוסק בפרויקט על מחויבותם. על ידי השתלטות על המשימות הריבוניות הללו, יש לנו הזדמנות לתכנן טוב יותר תהליכים בשדה התעופה שלנו. המטרה העליונה נותרה לשמור על הרמה הגבוהה של אבטחת התעופה. אנו שמחים לקבל את Securitas כשותפה והמשטרה הפדרלית נשארת שותפה אמינה עבורנו".

טוביאס סופארט, מנכ"ל: Securitas  "פרסנו כ-1,800 עובדים מאז תחילת פעילות BER. כספק השירותים הגרמני הגדול ביותר בתחום אבטחת התעופה, אנו גאים לתרום להבטחת האבטחה בשדה התעופה בבירת גרמניה. המודל הארגוני החדש מגביר את שיתוף הפעולה בין שדה התעופה, המשטרה הפדרלית ו-Securitas. זה מבטיח תיאום הדוק עוד יותר בכל הנוגע לתכנון הצוות, השימוש בטכנולוגיה והשירות. הנוסעים במיוחד ייהנו מכך, בעוד האבטחה נשארת זהה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: BERברלין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: