אא

חופשה בגן עדן של סקי – כל מה שאתם צריכים לדעת

מועדון הסקי לז ארק פנורמה הוא אחד המבנים המרשימים ביותר באתר הסקי פרדיסקי, מהגדולים והנחשבים ביותר בעולם. בכל הקשור לסקי, זו אולי הפסגה הצרפתית הבלתי מנוצחת; עם 435 ק"מ של מסלולים, חלקם גם בגובה של למעלה מ- 3,000 מטר ומתפתלים בין שמורת הטבע הנפלאה ואנואז. כל גולש והמסלולים המתאימים לו; אחדים פשוטים ונעימים למתחילים, ואחרים הנחשבים מאתגרים ואף מסלולים אולימפיים למקצוענים האמיתיים! // תוכן פרסומי

צילום: pixabay צילום: pixabay

עם כל אלו, יחד עם המתקנים המפנקים של המועדון, נוצרת חופשת החורף המושלמת. לא בכדי פירוש המילה 'פרדיסקי' היא 'גן עדן של סקי'. באתר העצום יש כל מה שחובבי גלישה, נופש איכותי וחורף יוכלו לבקש לעצמם. מוכנים להתמכר?

לז ארקס פנורמה – לא רק לחובבי סקי

זו ההזדמנות שלכם להתאהב באחד המועדונים המפנקים והמתקדמים ביותר, עם ספא המתהדר במגוון טיפולים, בריכות שחייה מחוממות (פנימית וחיצונית), ג'קוזי, חמאם טורקי, מתקני כושר ועוד. משפחות ייהנו ממסגרות הילדים במקום, המיועדות לבני 4 חודשים עד 17, ממסעדת Bread & Co ואף מתחם יוקרה הממוקם בגג המועדון. מעבר לזה, יש עוד כמה יתרונות שכדאי להכיר.

הנה סקירה כללית של היתרונות של אתר הסקי קלאב מד ארקס פנורמה –

• מיקום אסטרטגי – בלב מתחם הסקי של פרדיסקי, ממוקם המועדון. כך, האורחים מקבלים גישה ישירה למדרונות הגלישה והרכבל. נזכיר כי האתר מותאם לגולשים ברמות שונות כך שכל אחד יוכל לבחור את מסלול הגלישה המתאים לו, ולהתמכר לענף ספורט חורפי האהוב על חובבים בכל רחבי העולם.

• חוויה קולינרית – אם כבר מועדון ברמה גבוהה, ברור שחייב להיות כלול בה גם אוכל מעולה! במקום 3 מסעדות: הראשונה היא מסעדת גורמה באווירה שקטה מול הנוף המרהיב, עם עיצוב המשלב בין אותנטיות לחדשנות, גם במנות. המסעדה המרכזית מציעה גם אפשרות ישיבה בחוץ, בארוחת בוקר צהריים וערב בשבעה אולמות המעוצבים בסגנונות שונים. בנוסף, קיימות מסעדות המתאימות לילדים ואחרות המחייבות הזמנה מראש, כל אחת מתמקדת בתחום קולינרי משלה.

• איפה הילדים? – אל דאגה, במקום לא פחות מארבעה מועדונים לילדים ונוער, על פי גילאים:
- בייבי קלאב מד לגילאי 4 חודשים עד שנתיים
- פטיט קלאב מד לגילאי שנתיים עד שלוש
- מיני קלאב מד לגילאי ארבע עד עשר
- ומועדון נוסף לגילאי 11 עד 17

מי אמר שחופשה מושלמת יש רק בקיץ?

יצרנו סקירה כללית של היתרונות של אתר הסקי קלאב מד ארקס פנורמה מתוך ההבנה שישראלים רבים, עדיין לא גילו את ההנאה הרבה שבחופשת חורף. האתר שוקק חיים גם בתקופה זו ומציע כל מה שאתם רק צריכים לחופשה מושלמת, ממש כמו בקיץ! עם הבריכות המחוממות והשפע שבפנים וגם בחוץ, זו ההוכחה שאפשר לצאת לחופשה גם בחורף.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: