אא

מנכ"ל חדש לכפר המכביה

גליל יצחקי, 41, מונה למנכ"ל כפר המכביה הכולל 3 מתחמים: בית מלון, מרכז כנסים ומרכז ספורט.מחליף את דרור מורד שכיהן בתפקיד ב-4 שנים האחרונות

מלון כפר המכביה. צילום: יח"צ מלון כפר המכביה. צילום: יח"צ

מינוי חדש בענף המלונאות.

גליל יצחקי, 41, מונה לתפקיד מנכ"ל כפר המכביה הכולל 3 מתחמים: בית מלון, מרכז כנסים ומרכז ספורט המשתרע על שטח של כ-80 דונם.

בעבר שימש יצחקי כבעלים של חברת הפקות וניהול פרויקטים בישראל ובחו"ל. בשנים 2013 ו-2017 ניהל את אגף הלוגיסטיקה והרכש של משחקי המכביה ה-19 והמכביה ה-20, ובשנת 2018 מונה לראש מטה משחקי המכביה ה-21. בשנת 2021 מונה לסמנכ"ל התפעול של כפר המכביה, במקביל לתפקידו כראש מטה המכביה ה-22. 

יצחקי יחליף בתפקיד את דרור מורד שכיהן כמנכ"ל כפר המכביה ב-4 שנים האחרונות.

אמיר גיסין, מנכ"ל מכבי תנועה עולמית: "גליל צמח בתנועת מכבי, ומינויו למנכ"ל כפר המכביה הוא בשורה חשובה לתנועה התחדשת שמשורותיה עולים מנהלים ואנשי מעשה. אנו מודים לדרור מורד על ניהול כפר המכביה בהצלחה מרובה הן בשנות הקורונה והן בחודשי המלחמה. דרור הביא לכפר המכביה תנופה חדשה, ואנו נעשה כל מאמץ להמשיך ולפתח את הכפר ולהביאו לשיאים חדשים".

אריה אביר, יו״ר מועצת המנהלים של כפר המכביה: "דירקטוריון החברה מאחל לדרור מורד הצלחה בהמשך דרכו ומודה על תרומתו המשמעותית לפיתוחו ושיגשוגו של כפר המכביה. לגליל יצחקי אנו מאחלים אתגרים חדשים ופסגות נוספות". 

גליל יצחקי, מנכל כפר המכביה. צילום: יחצגליל יצחקי, מנכל כפר המכביה. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כפר המכביה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: