אא

הקו לטוקיו חוזר: אל על תפעיל טיסות ישירות אל היעד לאורך כל השנה

בשורה לאוהבי יפן: שנה לאחר שהשיקה את הקו הישיר לטוקיו, אל על מחזירה החל ממרץ את הקו ליעד הפופולרי ומרחיבה אותו ממתכונת עונתית (מרץ-נובמבר) למתכונת שנתית מלאה של 4 טיסות בשבוע. כמה עולה כרטיס טיסה?

טוקיו. צילום: Shutterstock טוקיו. צילום: Shutterstock

חברת אל על מעדכנת היום (א') על החזרת קו הטיסות הישיר לטוקיו, יפן ועל הרחבתו ממתכונת של קו עונתי בין החודשים מרץ-נובמבר למתכונת מלאה של קו שנתי.

שנה לאחר שהשיקה את הקו לטוקיו, אל על מחזירה את הקו ליעד הפופולרי כדי לתת מענה לעלייה ברצון של ישראלים לטוס ליפן לצורכי תיירות ועסקים. 

מכירת הכרטיסים באתר החברה ואצל סוכני הנסיעות תתבצע במחיר של החל מ-999 דולר, מתחילת מרץ ועד אמצע יוני – תקופה שנחשבת לשיא עונת התיירות ביפן.

לוח הטיסות פתוח למכירה עד דצמבר 2024, כאשר הטיסה הראשונה צפויה להמריא ב-6 במרץ 2024. המתכונת השנתית החדשה של הקו, תכלול עד 4 טיסות בשבוע בקו ת"א-טוקיו לאורך כל השנה.

הטיסה הראשונה של אל על לטוקיו, התקיימה כזכור במרץ 2023, ומספר חודשים לאחר מכן חתמה החברה על הסכם שיתוף קוד (CODESHARE) עם חברת התעופה היפנית ANA, מה שמאפשר לנוסעי אל על טיסות המשך למגוון יעדים ביפן.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "הקו לטוקיו הושק בהצלחה רבה בשנה שעברה וזכה לאהדת הנוסעים במהלך חודשי הפעלתו. לאור הצורך העולה בקרב הישראלים לצאת לטיסות התאווררות ובקרב המגזר העסקי שממשיך לנהל קשרי עבודה ענפים ביפן, החלטנו להרחיב את פעילות הקו למתכונת שנתית מלאה הכוללת עד 4 טיסות שבועיות. יפן נחשבת למדינה אוהדת מאוד כלפי ישראל, ותצטרף לרשימת היעדים אליהם מפעילה החברה טיסות ישירות. אנו ממשיכים לבצע התאמה בלוח הטיסות בהתאם לצורך העולה בקרב הנוסעים, ולהוות את הגשר האווירי בין ישראל לעולם".

שלומי זפרני. צילום: דוברות אל עלשלומי זפרני. צילום: דוברות אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: