אא

כהזדהות עם 100 ימי השבי בעזה: ההסתדרות תשבית המשק ל-100 דקות

ביום ראשון ימלאו מאה ימים לחטיפת הישראלים לעזה בשבת השחורה ב-7 באוקטובר. ההסתדרות תשבית את המשק לאות הזדהות. היו"ר בר-דוד: "מקווה שהיוזמה תתייתר עד השבוע הבא, עם שחרור כל החטופים"

ארנון בר דוד (צילום: באדיבות ההסתדרות) ארנון בר דוד (צילום: באדיבות ההסתדרות)

ההסתדרות למען החטופים. ביום ראשון, 14 בינואר 2024, בשעה 11:00 המשק יושבת ל-100 דקות, לאות הזדהות עם החטופים, בסימן 100 ימים בשבי בעזה ולתמיכה בבני משפחותיהם. כך הודיע היום (א') ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות שקרא "לכל העובדים והמעסיקים במשק להצטרף ליוזמה של ההסתדרות, ולקיים עצרות תמיכה במשפחות".

לצד עצירת העבודה במשק, מתכננת ההסתדרות עצרות תמיכה במשפחות החטופים במועד האמור.

במקביל להשבתה: עצרות תמיכה והזדהות במשפחות החטופים (צילום: SHUTTERSTOCK)במקביל להשבתה: עצרות תמיכה והזדהות במשפחות החטופים (צילום: SHUTTERSTOCK)

"אני רואה חובה אישית, לאומית ומוסרית להשאיר על סדר היום את המאבק להשבת בנינו ובנותינו שנחטפו בעזה", אמר בר-דוד והוסיף: "אנחנו עוצרים ומזדהים עם אלה שחייהם נעצרו ב-7 באוקטובר. העדויות קורעות הלב של השבים מהתופת, לא מותירות ספק כי החובה הלאומית הראשונה במעלה היא השבת כולם במהרה. כולי תקווה כי היוזמה שלנו תתייתר עד השבוע הבא, עם שחרור כל החטופים. אני קורא לעובדות ולעובדים, למעסיקות והמעסיקם בכל רחבי הארץ להצטרף ליוזמה שלנו. יחד ננצח!".

יו"ר אגף ההסברה בהסתדרות, יניב לוי, אמר כי "הפצע האדיר בחברה הישראלית מאז 7 באוקטובר לעולם לא יירפא. הצעד הראשון לאחות את השבר הנורא בעם הוא בהשבת כל הילדים, הנשים והגברים שמוחזקים בשבי. עוצרים ומזדהים. אני מייחל להשבת החטופים במהרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הסתדרותיו"ר ההסתדרותההסתדרותחטופיםעוטף עזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: