אא

בשל השביתה המתוכננת היום באיטליה: ITA Airways ביטלה 20 טיסות

הפסקת העבודה תכלול עובדים של איגודים שונים (באיטליה פועלים איגודים רבים ושונים) בנמלי התעופה מלפנסה ולינטה של מילנו, פיומיצ׳ינו ברומא וכן בנמלי התעופה בוונציה וטרוויזו. חברת התעופה עדכנה כי השביתה לא תפגע בטיסות בינלאומיות

בעקבות השביתה המתוכננת של חברות ה-Handling של מילאנו (לינאטה ומלפנסה) ופירנצה ושל חברות האבטחה בשדות התעופה של פיומיצ'ינו רומא ובונציה היום (שני) בשדות התעופה באיטליה, חברת Ita Airways, ביטלה כ-20 טיסות.

כפי שפורסם בפספורטניוז, השביתה צפויה להתרחש החל מהלילה בחצות ה-8 בינואר ועד חצות ב-9 בינואר. הפסקת העבודה תכלול עובדים של מספר איגודי עובדים בנמלי התעופה מלפנסה ולינטה של מילנו, פיומיצ׳ינו ברומא וכן בנמלי התעופה בוונציה וטרוויזו.

כאמור בעקבות השביתה המתוכננת חברת ITA Airways הודיעה כבר על שינויים בפעילות היום, שיאלצו אותה לבטל 20 טיסות פנים המתוכננות ל-8 בינואר 2024, תוך שהיא עדיין מצליחה להבטיח את כל הטיסות הבינלאומיות.

ITA Airways קוראת לכל הנוסעים שרכשו כרטיס ליום השביתה לבדוק את מצב הטיסה שלהם לפני היציאה לשדה התעופה באתר החברה.

נוסעים שרכשו כרטיס של ITA Airways לטיסה ב-8 בינואר, במקרה של ביטול או שינוי מועד הטיסה שלהם, יוכלו לשנות את ההזמנה ללא תשלום או לבקש החזר על הכרטיס במקרה בלבד שהטיסה בוטלה או נדחתה ביותר מ-5 שעות לא יאוחר מה-12 בינואר.

הקליקו כאן לראות את הטיסות המבוטלות

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ITA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: