אא

איסטנבול שואפת לשבור שיא ולהגיע ל-20 מיליון תיירים בשנה

בשנה החולפת ביקרו בעיר 17 מיליון תיירים זרים. גם תיירות הקרוזים לעיר התפתחה מאד - 219 אוניות עגנו באיסטנבול במהלך 11 החודשים הראשונים של 2023, והביאו לעיר יותר מ-392,000 מבקרים

צילום: 123rf צילום: 123rf

איגוד סוכני הנסיעות של טורקיה (TÜRSAB) הציג את התוכניות המכוונות לכמות שנתית עצומה של 20 מיליון תיירים זרים באיסטנבול.

עם האטרקציות הרב-גוניות של איסטנבול והמאמצים לשפר את חוויות המבקרים, העיר מוכנה לבסס את מעמדה כמוקד תיירות עולמי בתחומי תיירות תרבותית, גסטרונומית, רפואית ושייט.

מנכ"ל האיגוד, Firuz Bağlıkaya, הדגיש את המשיכה העולמית של העיר, תוך ציון זרם התיירים מיותר מ-200 מדינות, עם רוסיה, גרמניה, ארצות הברית ובריטניה בין המדינות התורמות לזינוק התיירות באיסטנבול.

Bağlıkaya דיווח על כ-17 מיליון תיירים בשנת 2023, תוך שהוא מציג את איסטנבול כיעד תרבותי וגסטרונומי. הוא הדגיש את הסצנה הקולינרית של העיר, וציין כי 76 מסעדות רשומות במדריך מישלן, וכן תרבות חזקה של ביקורים במוזיאונים, שמשכה 5.8 מיליון מבקרים ב-86 מוזיאונים.

גם התיירות המגיעה לאיסטנבול בקרוזים שגשגה, עם 219 ספינות שייט, שעגנו באיסטנבול במהלך 11 החודשים הראשונים של 2023, והובילו יותר מ-392,000 מבקרים.

מעבר לתיירות המסורתית, מנכ"ל איגוד סוכני הנסיעות הדגיש את מעמדה המתפתח של איסטנבול כמרכז תיירות רפואית, כשהעיר מתגאה ב-188 בתי חולים, 79 מרכזים רפואיים ו-435 מרפאות מוסמכות.

מספר סוכנויות הנסיעות הטורקיות המתמחות בתיירות בריאות עלה ל-590, עדות לצמיחה של ענף התיירות הרפואית באיסטנבול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסטנבול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: