אא

היום זה קורה: אייר פראנס חוזרת להפעיל טיסות לישראל

ענקית התעופה הצרפתית שהפסיקה את טיסותיה לת"א עם פרוץ המלחמה תחזור להפעיל שלוש טיסות שבועיות לישראל החל מהיום ה-24 בינואר. אלון נטע מנהל מסחרי קבוצת אייר פראנס-KLM בישראל: "אנחנו שמחים להתניע מחדש את טיסות אייר פראנס לישראל וממנה עם מטוס האיירבוס A350, בעל מחלקות היוקרה: העסקים והפרימיום אקונומי"

מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן

חברת התעופה הצרפתית אייר פראנס חוזרת לישראל.

ענקית התעופה הצרפתית תחזור להפעיל טיסות לישראל החל מהיום ה-24 בינואר 2024. זאת לאחר הפסקה של כמעט שלושה חודשים בהם השעתה את טיסותיה לישראל עקב המלחמה.

בשלב הראשון החברה מתכננת להפעיל שלוש טיסות שבועיות עם מטוסיה החדישים מסוג איירבוס A350 בימים ראשון, רביעי וחמישי.

אלון נטע מנהל מסחרי קבוצת אייר פראנס-KLM בישראל: "אנחנו שמחים להתניע מחדש את טיסות אייר פראנס לישראל וממנה שלוש פעמים בשבוע. בשלב הראשון יופעלו הטיסות בימים ראשון, רביעי וחמישי עם מטוס האיירבוס A350, בעל מחלקות היוקרה: העסקים והפרימיום אקונומי".

כזכור אייר פראנס הציבה את המטוס רחב הגוף החדיש לפני למעלה משנתיים. מטוס ה-A350-900 מציע לנוסעיו, בין היתר, 30% גידול במרחב האישי במחלקות העסקים, הפרימיום אקונומי ובמחלקת תיירים. המטוס מצויד בחלונות גדולים יותר ובמערכת לחץ אוויר חדישה המספקת אווירה נוחה יותר בתא הנוסעים עם אוויר המתחדש באופן קבוע וכן תאורה מתכווננת לשלבי הטיסה השונים. זאת ועוד, האיירבוס A350 בעל צריכת דלק מופחתת של 25% והפחתת רעש של 40%. בנוסף, נוסעי המטוס נהנים בכל מחלקות משירות Wi-Fi מובנה.

מאייר פראנס נמסר כי: "החברה מתכננת לחדש את טיסותיה בין פריז-שארל דה גול לת"א החל ממחר, ה-24 בינואר, עם 3 טיסות בשבוע בימי רביעי, חמישי וראשון. אייר פראנס מזכירה כי בטיחות הנוסעים והצוותים שלה עומדים בראש סדר העדיפויות שלה. חברת התעופה עוקבת באופן שוטף אחר המצב הגיאופוליטי באזור על מנת להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות הטיסה."

חברת התעופה KLM ההולנדית השותפה לאייר פראנס בקבוצת התעופה לא מחדשת נכון לרגע זה את טיסותיה לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: