אא

שוהים במלון מעל ל-20 לילות? הילטון משיקה מותג חדש במיוחד עבורכם

רשת המלונות חושפת מותג חדש, אשר יפעל תחת השם LivSmart Studios by Hilton, ומטרתו לשרת את האורחים המגיעים לשהייה ממושכת. כל הפרטים על חדרי הסטודיו החדשים של הילטון

קרדיט: הילטון קרדיט: הילטון

הילטון חושפת את מותג דירות הסטודיו החדש: LivSmart Studios by Hilton.

המותג החדש נבנה כדי לספק מענה מיוחד עבור אורחים המגיעים לשהייה ממושכת (20 לילות לפחות). לפי רשת המלונות, הביקוש בקרב אורחים המגיעים לזמן ממושך הולך וגובר כאשר כעת החברה מתכננת לספק ללקוחות אלו פתרונות רבים. עוד מציינים בהילטון, כי כבר כיום על הפרק מעל ל-350 עסקאות ברחבי העולם בשלבים שונים של משא ומתן.

כל חדר יכלול בין היתר חדרי רחצה מרווחים, מקומות לאחסון וריהוט הניתן להזזה המאפשר לאורחים לנצל את החלל כמקום עבודה ומנוחה. המטבח יהיה מאובזר ויכלול מקרר בגודל מלא, מדיח כלים, מיקרוגל, כיריים ועוד. כמו כן, כל מתחם יכיל גם חדר כושר, חדר כביסה ואיזורי ישיבה.

המלון הראשון של המותג, כבר החל להיבנות באינדיאנה, עתיד להכיל 137 חדרים ולהיפתח בסוף קיץ 2024.

LivSmart Studios by Hilton. קרדיט: הילטוןLivSmart Studios by Hilton. קרדיט: הילטון

כריס סילקוק, נשיא מותגים ושירותים מסחריים גלובליים ברשת הילטון: "אנו ממשיכים לחדש את המותגים שלנו כדי לענות על הצרכים של הנוסע המתפתח ללא הרף, ואנו נרגשים למצוא הזדמנות לשרת טוב יותר את האורח הארוך. "להילטון יש היסטוריה עשירה של בניית מותגים אסטרטגית לכל אורח ולכל סוג טיול. בהילטון, אנו ממשיכים לחדש את המותגים שלנו כדי לענות על הצרכים של הנוסע המתפתח ללא הרף, ואנו נרגשים למצוא הזדמנות לשרת טוב יותר את אורחי השהייה הממושכת עם LivSmart Studios."

אייזק לייק, מוביל המותג LivSmart Studios by Hilton: "אחרי ציפייה רבה, אנו שמחים להכריז כי המותג רשמי. "עם שוק נסיעות גמיש של 300 מיליארד דולר, מגזר השהות הממושכת ממשיך לצמוח. זה מעולם לא היה מוכן כמו עכשיו עבור המותג הזה לטווח ארוך, ואנו נרגשים מהתמיכה הראשונית שקיבלנו מהבעלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: