אא

Oceania Cruises מציגה: עד 50% הנחה על 112 הפלגות נבחרות ב-2024-2025

חברת השייט מבית NCLH משיקה מבצע מיוחד להפלגות נבחרות בשנתיים הקרובות. המתעניינים יוכלו לבחור במגוון יעדים והפלגות כחלק מהמבצע - מטיולים קרובים בים התיכון ובאירופה, עד לאסיה, אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אמריקה. כל הפרטים

Oceania Cruises. צילום: Shutterstock Oceania Cruises. צילום: Shutterstock

Oceania Cruises פותחת את 2024 עם מבצע מיוחד.

חברת הקרוזים, החברה בתאגיד מקבוצת נורוויג'ן קרוז ליין החזקות (NCLH), מעניקה 50% הנחה למגוון רחב של הפלגות ויעדים ברחבי הגלובוס ב-2024-2025.

למעשה, החברה מציעה לא פחות מ-112 הפלגות שונות כחלק מהמבצע, שזמין עד ה-29 בפברואר. המבצע כולל מסלולי טיול בים התיכון, צפון אירופה, אסיה, אפריקה, אוסטרליה וניו זילנד, אלסקה, קנדה, ניו אינגלנד ודרום אמריקה, באורך של בין 7-32 ימים.

Oceania Cruises הינה חברת שיט יוקרתית וקטנה יחסית, לה צי של שש ספינות יוקרה אינטימיות, המותאמות ל-600-1200 אורחים בלבד.

דוגמאות להפלגות, והמחירים

- מדובאי לטרייסטה (איטליה) ב-14 במאי 2024, 15 ימי הפלגה: דרך נמלי הים היוניים והאדריאטיים, כולל קורפו, קוטור וספליט. הנחה של 50%: החל מ-$2,629 לאדם עבור חדר עם מרפסת.

- מדובאי לברצלונה ב-13 במאי 2024, 24 ימי הפלגה: לאורך הים האגאי והים האדריאטי, כולל יעדים פחות מתויירים כמו סיציליה, סורנטו, קאפרי ומונטה קרלו (נסיכות מונאקו). הנחה של 50%: החל מ-$4,829 לאדם עבור חדר עם מרפסת.

- מאתונה לאיסטנבול ב-23 ביולי 2024, 10 ימי הפלגה: דרך החורבות הרומיות של אפסוס ועד למבצר האבירים ההוספיטלרי של בודרום, כולל מעבר בסנטוריני, כרתים וקפריסין. הנחה של 35%: החל מ-$2,819 לאדם עבור חדר עם מרפסת.

מברצלונה לקייפטאון (דרום אפריקה) ב-14 בנובמבר 2024, 27 ימי הפלגה: מסע בתרבות האפריקאית של כמעט חודש, מעבר בין היתר באיים הקנריים ובואלוויס ביי. הנחה של 40%: החל מ-$6,599 לאדם עבור חדר עם מרפסת.

Oceania Cruises. צילום: Shutterstock Oceania Cruises. צילום: Shutterstock

פרנק א. דל ריו, נשיא Oceania Cruises: ״יוקרה של ספינות קטנות עם המבצעים שלנו לשנה החדשה. Oceania Cruises היא חברת שייט שנוסדה ע״י מומחי אוכל, מנוהלת ע״י מומחי אוכל ומיועדת גם למומחי אוכל. כאשר אנו מפליגים לתוך השנה החדשה, אנו מצפים להמשיך ולספק מסעות ממוקדי יעד עם חוויות קולינריות מעולות בלבם".

את כלל ההפלגות תוכלו למצוא באתר של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Oceania CruisesNCLקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: