אא

ריינאייר נאלצת לשנות את לוח טיסות הקיץ הקרוב עקב עיכובים במסירות של בואינג

התוכניות של החברה מתבססות על מערך המטוסים שלה ונוכח העיכובים היא צופה ירידה של 5 מיליון נוסעים מהתחזית של 205 מיליון נוסעים בשנה הקרובה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ריינאייר היא בין החברות הגדולות ביותר המפעילות את מטוסי ה-MAX של בואינג. אומנם היא לא מפעילה את מטוס MAX 9, המצוי בחדשות עקב התאונה של מטוס אלסקה איירליינס, אך ריינאייר היא המפעילה הבלעדית של מטוסי ה-MAX 8-200.

ה-MAX 8-200 הוא גרסת MAX 8 שנבנתה במיוחד עבור החברה, שנועדה להכיל יותר נוסעים. מטוסי ה-MAX 8-200 של ריינאייר מכילים 197 נוסעים, והשורות ערוכות בסדר ייחודי וכוללות את המושבים הדקיקים של Zodiac Z110

החברה מעדכנת את היקף התנועה החזויה שלה, כיוון שהיא צופה כי יהיה לה מחסור במטוסים לשיא עונת הנסיעות בקיץ, כפי שנאלצה לצמצם את לוח הטיסות שלה בעונת החורף הנוכחית עקב עיכובים באספקת מטוסים של בואינג.

מנכ"ל קבוצת ריינאייר, מייקל או'לירי, אמר שהחברה מצפה להגדיל את צי מטוסי 737 MAX 8-200 שלה לכמעט 60 מטוסים, אך עד עונת הקיץ יחסרו לה 5-10 מטוסים.

עקב העיכובים, או'לירי אמר שמספר הנוסעים יקטן, ככל הנראה, ב-5 מיליון מהצפוי. לשנת הכספים הבאה, שמתחילה באפריל, התחזית המקורית של החברה עמדה על 205 מיליון נוסעים, אך עתה היא הורדה ל-200 מיליון.

ההיערכות המחודשת של ריינאייר מגיעה, כשהשלכותיה של תקרית הבואינג 737 MAX 9 של אלסקה איירליינס ממשיכה להתפתח, ולמרות שלחברה אין דגם זה בצי, או'לירי העיר שבואינג צריכה להקפיד יותר על בקרת האיכות של מטוסים מהדור החדש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירMAX 737

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: