אא

נאים מאוד: מסעדת לולה מרטין - מקדש לדגים בהרצליה משיקה תפריט סושי ודגים נאים

הבעלים של המסעדה, אפי אלאלוף, מסעדן וותיק ובנו של האיש שהקים את ג'קו המיתולוגית, מסעדת הדגים כנראה הכי מוכרת מהשוק הטורקי בחיפה. לולה מביאה לשולחן לא מעט הפתעות וטעמים חדשים לסצנה ההרצליינית ועכשיו גם הושק תפריט סושי מטורף שאתם חייבים לטעום

קרדיט: ג׳ניה כחלון קרדיט: ג׳ניה כחלון

לולה מסובבת אותי על האצבע הקטנה שלה.

הבעלים של לולה מרטין הוא אפי אלאלוף, מסעדן ותיק ובנו של האיש שהקים את ג׳קו המיתולוגית, מסעדת הדגים אולי הכי מוכרת שהייתה ממוקמת בשוק הטורקי בחיפה. יש משהו שמחייב אותך להמשיך להיות טוב ועדכני כשיש לך כזו היסטוריה.

ותכל'ס, זה מה שלולה מרטין עושה. מביאה לשולחן לא מעט הפתעות וטעמים חדשים לסצנה ההרצליינית העייפה, גם פתיחת שולחן סטייל מסעדות דגים על הים - אבל עם המון פאסון ודרינקים טובים, גם בר מגניב שמספק בילוי של ערב ולאנץ' זריז וגם מגוון של דגה ופירות ים בשפע שלא ראינו הרבה כמוהו בהרצליה.

מנת התמנון של לולה היא כזו שאנשים מגיעים במיוחד בשבילה. נתח של תמנון צרוב מדוייק, רך אבל עדיין נגיס עם אותה קצפת קרם פרש, שמנקה את הפה ואל תתנו לי להתחיל לדבר על הפאיות המעולות!

קרדיט: ג׳ניה כחלוןקרדיט: ג׳ניה כחלון

אז על מה כן שווה לדבר? על תפריט הסושי המטורף שהשיקו עכשיו בלולה מרטין שכולו שירי הלל לאותו רול גדוש ברק דברים שווים. יאללה מוכנים לזה? אז בואו נתחיל לזלול.

רגע רגע, שניה לפני וכדי להתמודד עם כל האורז הזה, ההמלצה שלי היא לפתוח באיזה אפרול שפריץ רענן או כוס יין לבן. תתחילו בכמה חתיכות סשימי של המאצ׳י, כדי לפתוח את החך והבטן לשאר, אחר כך תעברו לנגירי של שרימפס מאודה, כמה פשוט ככה טעים. ואם אתם מאוהבי הגרנדיוזיות אז יש לכם פה ניגירי של טונה טרייה וכבד אווז - כי החיים קצרים אז למה לא לבלוע אותם עד הסוף ובסטייל.

אוסנת גאוטהאוסנת גאוטה

שלוק קטן מהדרינק והמשכנו.

התפריט בנוי מרולים של מאקי ורולים מיוחדים שמגיעים גדולים יותר ולרוב אינסייד אאוט ומצופים בדגים אבל בעיקר נראים וואו, גדושים בדגים ומלאי צבעוניות. טייגר רול הוא רול שמנמן במיוחד גדוש בשרימפס טמפורה קראנצ׳י, נתחי אבוקדו, מלפפון ובצל ירוק שהגיע מצופה בטונה טרייה וביצי סלמון, לעומתו הלמון רול הוא בעל טעמים רעננים ומגיע עם סלמון נא, אבוקדו, אושינקו ובצל ירוק ומצופה בסלמון נא, לימון ורוטב מיסו ויש בו אומאמי כיפי בכל ביס. אחד הרולים היפים (והטעימים) הוא הפיש טריו- רול שיש בו שלושה סוגי דגים, סלמון, דג לבן משתנה וטונה והכל משובץ פניני טוביקו שעושים שמח בפה.

קרדיט: ג׳ניה כחלוןקרדיט: ג׳ניה כחלון

מכירים את אלו שחייבים להתחכם – אז גם להם יש פה רול- הבלוסום, רול ללא אורז ואצה, מה כן יש שם? דפי מלפפון שעוטפים סלמון נא, טונה, אבוקדו, קאמפיו, אושינקו, נענע וטוביקו ירוק – יודעים מה? זה ממש טעים! גם לטבעונים יש פה כמה רולים, החביב עלי היה גרדן רול שגדוש באבוקדו, מלפפון, קאמפיו ובטטה, מצופה אבוקדו, טריאקי ושברי בוטנים שנותנים קטע אחר לכל הביס.

אוסנת גואטהאוסנת גואטה

יש מעל 15 רולים מיוחדים שמייצרים חווית אכילה שונה ממסעדת הדגים שהתרגלנו אליה. מה יכול להיות רע בלפתוח שולחן עם איקרא, לחם חם, טחינה, שיפודי שרימפס קטנים לנישנוש, איזה סביצ׳ה לנשמה (כי חייבים לנגב את הלחם במשהו) ואז לעשות סוויץ לארוחת דגים נאים, סושי משובח וכוס יין לבן.

אוסנת גאוטהאוסנת גאוטה

לולה מרטין,

אבא אבן 10, הרצליה פיתוח | 09-7614242

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוכלפספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: