אא

״חייבים לחלום אחר השמש״. מנכ״ל ישראייר: ״המטוס שנרכוש, יאפשר לנו, בסיום המלחמה, לטוס גם לסעודיה״

כך כותב אורי סירקיס לעובדי ישראייר אחרי אישור רכישת מטוס נוסף: "״בצעד אמיץ ונדרש, אישר דירקטוריון החברה, להתחיל תהליך רכישה של אחד ממטוסי האיירבוס החכורים שלנו. יהיו בבעלותנו 3 מטוסים, בשווי כולל של כ-70 מיליון דולר, ויחד עם הנדל"ן המלונאי שלנו, שווי הנדל"ן האווירי והתיירותי לבדם יגיעו לכ-100 מיליון דולר"

צילום: ישראייר צילום: ישראייר

אחרי שדירקטוריון ישראייר גרופ אישר לחברת התעופה רכישת מטוס נוסף מסוג איירבוס 320, אורי סירקיס מנכ"ל החברה באגרת מיוחדת לעובדי החברה מציין את הצעדים בהם נקטה החברה וכיצד הם יובילו אותה קדימה.

"בהשראה מהנביא נחמיה – "באחת ידו עושה במלאכה, ואחת מחזקת השלח", פתחנו את שנת 2024. אנו ביום ה-96 למלחמה, והעצב אין לו סוף. ליבנו עם החיילים. עם אנשי המילואים. עם המשפחות השכולות ועם החטופים ובני משפחותיהם. אנו כחברה, כהשראה מדברי הנביא - לצד ההתמודדות עם הלחימה, ממשיכים לעשות במלאכה ולפתח ולחזק את ישראייר. פתחנו את השנה עם שורה של שינויים והתאמות מסחריות, שנועדו להבטיח את תוצאות הרבעון הראשון".

סירקיס נקב במספרים: "צבר ההזמנות שלנו אל תוך 2024 חצה את רף ה-50 מיליון דולר. צבר ההזמנות הנוכחי, גבוה מצבר ההזמנות שהיה לנו, באותה נקודת זמן, בשנה שעברה, אל תוך 2023.

היקף שעות הטיסה שאנו מתוכננים לבצע בחודש ינואר, שובר שוב שיאים - סביב 1,200 שעות, גבוה בכ-300 שעות משנה שעברה, ויותר מכפול בהשוואה ל-2022. לראשונה מאז פרוץ המלחמה, אנו מאמינים, כי בחודש ינואר נטיס יותר נוסעים בהשוואה לינואר 2023".

עוד הוסיף סירקיס: "את כל אלו אנו עושים עם פחות מטוסים, בשל עבודות התחזוקה וההכנה לעונה. אנו עושים זאת בזכות ה DNA המופלא של ישראייר, המאפשר לנו לתמוך בפעילות משמעותית זאת, כאשר 20% מעובדי החברה מגוייסים ו/או פונו מבתיהם.״

סירקיס הודה להנהלת החברה והוסיף: ״בצעד אמיץ ונדרש, אישר דירקטוריון החברה, להתחיל תהליך רכישה של אחד ממטוסי האיירבוס החכורים שלנו. מדובר בהשקעה ניכרת עבורנו. אנו נשקיע במטוס כ-25 עד 30 מיליון דולר. אחרי ההשקעה, יהיו בבעלותנו 3 מטוסים, בשווי כולל של כ-70 מיליון דולר, ויחד עם הנדל"ן המלונאי שלנו, שווי הנדל"ן האווירי והתיירותי לבדם יגיעו לכ-100 מיליון דולר. הרכישה של המטוס, תשפר לנו את תזרים המזומנים הפנוי, ובמקום לשלם לבעלי המטוס מדי חודש, נשלם פחות, למערכת שתממן את רכישת המטוס. רכישת המטוס, תאפשר לנו להתקין בו תשתית עבור מערכת ההגנה על המטוס - "מגן רקיע" והגמישות התפעולית שלנו תשתפר עוד יותר".

סירקיס סיים את דבריו כמו שהוא אוהב, עם ציטוט של משורר: "יורם טהרלב, בשירו החולמים אחר השמש כתב: בין הברושים והכרם שנית נעבור. בין הערביים שוטפות סנוניות את העמק. ערב יפה וחמים. שט על גגות ותלמים. אנו כמו החולמים אחר השמש.

צוות יקר, ימים קשים וקרים עוברים עלינו. אנו, כאומה וכחברה, חייבים לחלום אחר השמש. המטוס שנרכוש, יאפשר לנו, בסיום המלחמה, לטוס גם לסעודיה. זכרו זאת!".

נזכיר כי מוקדם יותר היום (ה') הודיעה החברה כי לאות תמיכה והזדהות עם החטופים, חברת התעופה תבקש מהנוסעים בטיסותיה לעצור את הפעילות ולקרוא ביחד תפילה למען חזרתם הביתה עכשיו. בנוסף, תוסיף סרט צהוב באתר עם הכיתוב ״bring them home״ שיעלה בכל הזמנה ל-100 שניות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: