אא

פאר היצירה: דלתא אייר ליינס רוכשת 20 מטוסי דגל של איירבוס - A350-1000

ענקית התעופה שתפעיל בקיץ הקרוב את לוח הטיסות הבינלאומי הגדול בתולדותיה, הזמינה 20 מטוסים רחבי גוף מסוג A350-1000, עם אפשרות ל-20 מטוסים נוספים לטובת פעילותה בקווים ארוכי הטווח. המטוסים המצטיינים בחסכון בדלק יעזרו לחברה לעמוד ביעדי הקיימות שהציבה

צילום: Shutteerstock צילום: Shutteerstock

חברת דלתא אייר ליינס רוכשת 20 מטוסי איירבוס A350-1000 רחבי גוף חדשים.

דלתא מפעילה כיום 28 מטוסי A350-900 ובעקבות ההודעה היום (שישי), לדלתא יש כבר צבר הזמנות של-36 מטוסי A350 מהדור הבא, מה שמביא את צי ה-A350 של החברה ליותר מ-60 עד 2030.

האיירבוס A350 הוא המטוס החדיש והמשוכלל בצי המטוסים ארוכי הטווח של איירבוס. המטוס שהינו מהמתקדמים ובריי הקיימא ביותר בעולם, מתאפיין בצריכת דלק קטנה ב-25% ממטוס ישן בגודל דומה, בפליטת דו תחמוצת הפחמן מופחתת ב-25% בהשוואה למטוסים מהדור הקודם, וגם עוצמת הרעש שלו מופחתת ב-40%. ה-A350-1000, המוכר כמטוס הגדול של תעשיית התעופה ומכיל בנוחות בין 350 ל-410 נוסעים בתצורה סטנדרטית של שלוש מחלקות, עם 40% יותר שטח לישיבה בקטגוריית פרימיום.

"ה-A350-1000 יהיה המטוס הגדול ביותר בצי של דלתא והוא צעד חשוב קדימה להתרחבות הבינלאומית שלנו", אמר אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא אייר ליינס והוסיף ואמר: "המטוס משלים את הצי שלנו ומציע חווית לקוח מוגברת, עם יותר מושבי פרימיום ושירות מהטובים שיש, כמו גם יכולות משופרות לשאת מטען״.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock
המטוס יונע על ידי מנועי רולס רויס טרנט XWB-97, גרסה חזקה יותר של המנוע הפועל על מטוסי ה-A350-900 שפועלים כבר בצי של דלתא. המטוסים חסכוניים יותר בדלק ב-20% ממטוסים שיצאו מהצי, ןהם גם תומכים ביעדי הקיימות ארוכי הטווח של דלתא.

"אנו מודים על האמון המתמשך של דלתא בפתרונות של איירבוס כדי לענות על צורכי הצי שלה", אמר כריסטיאן שרר, מנכ"ל חטיבתהמטוסים המסחריים של איירבוס. ה-A350-1000, יפתח עוד יותר הזדמנויות עבור חברת התעופה ונוסעים. אנו גאים שהמטוסים שלנו משרתים את הרשת הגלובלית המרשימה של דלתא, שכן חברת התעופה המצטיינת הזו לוקחת את צי המטוסים שברשותה לשלב הבא".

המטוס יופעל בעיקר בשווקים ארוכי טווח ויתמוך בהתרחבות הבינלאומית של דלתא, דלתא ממשיכה להגדיל את טביעת הרגל הגלובלית שלה ומצפה להפעיל את לוח הזמנים הבינלאומי הגדול בתולדותיה השנה.

המטוסים החדשים הידועים בגודלם יכללו שירותים חדשניים מהטובים בעולם התעופה, עם כ-15% יותר מושבי פרימיום מהמטוסים הנוכחיים של החברה. הם גם יציעו יותר אינטרנט אלחוטי חינם ומהיר בטיסה; ואפשרויות מזון ומשקאות מובחרות.

בנוסף, הלקוחות ייהנו מתא הנוסעים המרווח והשקט של ה-A350-1000, מהתקרות הגבוהות, מרווח הפחים רחב ותאורת הסביבה המותאמת אישית שנועדה להפחית עייפות וג'ט לג בטיסות ארוכות.

התנאים הכספיים של ההסכם לא נחשפו. ההזמנה היא במסגרת יעדי ההוצאה ההון והיכולת שהוכרזו בעבר של דלתא. עם ההתחייבות למטוסים החדשים לדלתא יש כיום 284 מטוסי צרי גוף ו-48 מטוסים רחבי גוף בהזמנה לאספקה בשנים הקרובות.

המטוס ארוך בשבעה מטרים מגרסת ה-A350-900 של איירבוס, והוא כולל קצוות כנפיים משופריות וגלגלי נחיתה ראשיים גדולים יותר תוך שמירה על העיצוב המתקדם של משפחת A350. ה-A350-1000 מופעל על ידי מנוע התעופה הגדול והיעיל ביותר בעולם, מנוע הטורבו של רולס רויס טרנט XWB-97.

בחברת איירבוס לא חוסכים שבחים על מטוס הדגל של החברה ומציינים: ״בשום מקום החדשנות של איירבוס לא ניכרת יותר מאשר בשלד של ה-A350, הבנוי ממרכב וכנפיים המחוזקים בסיבי פחמן וחומרים מתקדמים אחרים. השילוב של ההתקדמות הטכנולוגית שמתחברת יחד ב-A350-1000 מביא למטוס הסילון הזה ששורף 25% פחות דלק מהמתחרה הקרוב, חוסך כסף ומפחית את ההשפעות המזיקות לסביבה״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתאדלתא אייר ליינסdeltaאיירבוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: