אא

״אין עוד ענף במשק, למעט אלו הנמצאים בקו המלחמה, שנפגע יותר מעסקי מארגני התיירות הנכנסת לישראל״

פסימיות ודאגה בקרב מארגני התיירות הנכנסת: ״לאור העובדה כי עסקי התיירות מבוססים על תכנון קדימה, שנת 2024 מתחילה להיות אבודה. ככל שהמלחמה תימשך והסוף לא ייראה באופק, כך גם יראו עסקי התיירות המבוססים על תיירות נכנסת״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

המלחמה נמשכת ואין מועד לסיומה ולפיכך אין אפשרות להתחיל ולתכנן החזרת קבוצות תיירות מאורגנות לישראל.

לאור העובדה כי עסקי התיירות מבוססים על תכנון קדימה, שנת 2024 מתחילה להיות אבודה בקרב, כך מנבאים בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל. ״ככל שהמלחמה תימשך והסוף לא ייראה באופק, כך גם יראו עסקי התיירות המבוססים על תיירות נכנסת״, צופים בלשכה.

בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל מעדכנים את החברים בתמונת המצב הלא ברורה: "הממשלה טרם החליטה על עדכון התקציב ל-2024, במסגרתו אמור הפור ליפול - האם תהיה תמיכה המשכית מחודש ינואר למארגני התיירות הנכנסת לישראל ובין אם לא. 
הנהלת הלשכה קיימה ישיבות עבודה עם משרד התיירות ומשרד האוצר, בהן ביקשנו לקבל תמיכה להמשך העסקת העובדים שעדיין מועסקים במשרדי החברים. 
אין עוד ענף במשק, למעט אלו הנמצאים בקו המלחמה, שנפגע יותר מעסקי מארגני התיירות הנכנסת לישראל. הברור מאליו טרם הוכרע סופית בדיוני התקציב".

עוד מוסיפה הלשכה במסר לחבריה: "בקשתנו לקבל תמיכה להמשך העסקת עובדים, במתכונת שהייתה במסגרת המתווה הכלל ארצי, שהיה עד לסוף דצמבר, לא נדחתה, אך טרם אושרה סופית. בנוסף, ביקשנו את סיוע המדינה בהשתתפות בהוצאת אחזקת המשרדים, לאור אפס ההכנסות בחשבונות חברי הלשכה. התנהלות הממשלה אינה מאפשרת לחברי הלשכה לכלכל את צעדיהם על בסיס מסד נתונים כלכלי, כפי שמתבקש בניהול כל עסק. הסיכויים לקבלת התמיכה לעובדים קיימת, אך כאמור, אינה מוגמרת באופן שניתן להישען על קיומה לבטח. כל מנהל משרד יפעל על פי שיקול דעתו ואפשרויותיו". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: