אא

בעקבות איום בטרור: טיסת דלתא איירליינס התעכבה בכ-9 שעות

התקרית התרחשה מוקדם יותר השבוע בנמל התעופה הבינלאומי אוסטין-ברגסטרום (אוסטין, טקסס). הנוסע החשוד סירב להעביר את התיק כשהדיילת במטוס ניגשה אליו, וציין כי התיק מכיל ״כסף, פצצה או אקדח״. דלתא אייר ליינס: "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על העיכוב"

דלתא איירליינס. צילום: 123rf דלתא איירליינס. צילום: 123rf

עיכוב בטיסת דלתא איירליינס בעקבות איום בטרור.

האירוע התרחש מוקדם יותר השבוע (9 בינואר), בטיסת דלתא מנמל התעופה הבינלאומי אוסטין-ברגסטרום (AUS) לכיוון נמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה (ATL). 

על פי סוכנות CBS המקומית של אוסטין, KEYE, רגעים ספורים לפני המראת המטוס אחד הנוסעים קיבל הוראה ע״י הדיילת להעביר את התיק שלו, אך הנוסע סירב והדגיש בפניה כי בתוך התיק יש ״כסף, פצצה או אקדח״. בשלב זה, הודיעה הדיילת לקברניט על איום בטחוני ע״ג הטיסה, והוזעקו כוחות משטרה וכלבים לגילוי חומרי נפץ. לאחר הבדיקות, לא נמצאו חומרים מסוכנים או חומר בעירה, וקובי הועבר לכלא מחוז טראוויס. 

שדה התעופה AUS אישר את התקרית בהצהרה ל-KEYE: ״אנו מודעים לטיסה שהתעכבה ביום שלישי, עקב הפרעה שנגרמה על ידי נוסע. משטרת אוסטין הגיבה ולא הושפעו טיסות אחרות או תפעול נמל התעופה. AUS מעריכה את תמיכתה של APD בתגובה ואת הסבלנות של הנוסעים שהתעכבו".

תגובת דלתא אייר ליינס: "בהמשך לעיכוב בטיסה שנגרם נוכח מזג אוויר קשה, טיסת דלתא 1071 התעכבה עוד יותר בגלל הפרעה של לקוח שחייבה מעורבות של רשויות אכיפת החוק המקומיות. אנו מפנים את כל השאלות בנוגע לאירוע לגורמי אכיפת החוק המקומיים ומתנצלים בפני לקוחותינו על העיכוב בנסיעותיהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרורדלתא איירליינסטקסס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: