אא

Ural Airlines משלמת 'דמי חנייה' עבור מטוס התקוע בשדה חיטה

מטוס A320 של החברה נאלץ לבצע נחיתת חירום בשדה החיטה בדרום סיביר ב-12 בספטמבר 2023, ומאז הוא חונה בשדה, שמור 24 שעות ביממה, והחברה משלמת לחקלאי דמי חכירת השדה. האם החברה תחלץ את המטוס או תוציא אותו משירות בסופו של דבר?

צילום: אורל איירליינס צילום: אורל איירליינס

ב-12 בספטמבר 2023 טיסה סדירה של מטוס איירבוס A320 של אורל איירליינס מסוצ'י לאומסק שברוסיה נאלצה לבצע נחיתת חירום בשדה חיטה, לאחר שהצוות חשד שהמטוס לא יגיע לנמל התעופה נובוסיבירסק (OVB) בגלל מחסור בדלק. במטוס, שנחת בשלום, היו 159 נוסעים ו-6 אנשי צוות ולא היו נפגעים.

עד עתה נותר המטוס של אורל איירליינס בשדה החיטה מחוץ לנובוסיבירסק, בדרום סיביר, מוגן באבטחה פרטית 24 שעות ביממה בשטח מגודר.

רק בימים האחרונים, עפ"י התקשורת המקומית, התברר כי חברת התעופה עדיין אינה מסוגלת לחלץ את המטוס, והיא הגיעה להסכם עם החקלאי בעל הקרקע.

כפי שסיפר ראש המחוז לעיתון KP-Novosibirsk, לאורל איירליינס הייתה כוונה לנסות להטיס את המטוס כשהקרקע תהיה קפואה, אך גם כעת כשהאדמה קפואה, המטוס נותר במקומו. עפ"י העיתון המקומי, חברת התעופה התקשרה בהסכם עם בעל השדה למשך שנה, עד ספטמבר 2024, וחברת התעופה שילמה כבר יותר מ-11,000 דולר לחקלאי.

עם זאת, מקורות אחרים מציינים, שאורל איירליינס, ככל הנראה, התייאשה מהאפשרות לחלץ את המטוס משדה החיטה, והיא צפויה להוציא אותו משירות ולפרק אותו לטובת חלקי חילוף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורל איירליינסA320

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: