אא

״תודה לשר התיירות וצוותו על ההיענות לבקשתנו למתווה שימור מומחי תיירות נכנסת ל-3  החודשים הקרובים״

לאחר ששר התיירות סיכם על הקצאה סכום של כ-35 מיליון שקל לשימור עובדים חיוניים בענף התיירות הנכנסת, ליאור גלפנד, יו"ר לשכת מארגני תיירות מברך על ההחלטה

ליאור גלפנד. צילום: חן גלילי ליאור גלפנד. צילום: חן גלילי

בלשכת מארגני תיירות נכנסת נשמו אמש (א׳) לרווחה כשלאחר עבודה ארוכה של הנהלת הלשכה מול הממשלה לטובת שימור עובדי משרדי הנסיעות הנכנסת לחודשים הקרובים הגיעה הודעת שר התיירות חיים כץ על כך ש-35 מיליון שקל יהיו לשימור עובדים חיוניים בענף התיירות הנכנסת.

ליאור גלפנד, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, אמר לפספורטניוז לאחר הודעת השר כץ: "תודה לשר וצוותו על ההיענות לבקשתנו למתווה שימור מומחי תיירות נכנסת ל-3  החודשים הקרובים, במתכונת דומה למה שהיה בקורונה, עזרה הכרחית לחברי לשכת מארגני תיירות נכנסת לטובת השרידות שתאפשר שימור הקשר עם הלקוחות בחו״ל ובניית תכניות השיווק ליום שאחרי".

עוד המשיך וציין גלפנד כי, "צעד זה מראה את ההכרה בחשיבות שימור תשתית התיירות המאורגנת לישראל וכולנו תקווה לחזרה מהירה ככל האפשר להגעת  תיירים לישראל".

מחר (שלישי) תקיים הלשכה כנס חירום של חברי הלשכה במלון צובה בירושלים בו הנהלת הלשכה תציג את מתווה כאשר השר כץ יופיע בכנס וידבר על ההחלטה שלו שזוכה למחמאות מפי אנשי התיירות הנכנסת שעוברים תקופה קשה ואי וודאות בעקבות המלחמה והפסקת הגעת התיירים לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: