אא

קוויקי וחזרנו: קבלו את מגזין פספורט שכולו חופשות ליעדים בטיסה קצרה

המגזין במהדורה מודפסת ודיגיטלית בהשתתפות מיטב חברות התיירות והתעופה, מוקדש ליעדים שהטיסה אליהם קצרה במיוחד, ואלה שנחשבים לבטוחים עבור התיירים הישראלים בהם: קפריסין, יוון, פולין, הונגריה וגאורגיה. עוד במגזין: המלצות קולינריות וזה עוד לא הכל

צילום: אבשלום ששוני צילום: אבשלום ששוני

מי מאיתנו יכול להתחייב כיום לטיסה ממושכת? החיים של כולנו השתנו בשלושת החודשים האחרונים, ואיתם גם הרגלי החופשה. כן, מותר כבר להתחיל ולדבר על החופשה הבאה שלכם, גם אם הלב של כולנו נמצא בארץ.

על פי אנשי התיירות הישראלים, נרשמת מאז תחילת המלחמה מגמה מעניינת של עניין הולך וגובר בחופשות לטווח קצר, וליעדים קרובים יותר מבעבר. הוסיפו לכך את היעדים הנחשבים ליותר בטוחים עבור הישראלים, וקיבלתם מפת תיירות שונה וחדשה עבור התייר הישראלי - לפחות לחודשים הקרובים. 

קפריסין. בטוחה וקרובה (צילום: 123RF)קפריסין. בטוחה וקרובה (צילום: 123RF)

מגזין פספורט שייצא היום (ב') במהדורה מודפסת ודיגיטלית, מוקדש ליעדים האלה, ולכל מה שאפשר לעשות בהם. כך למשל תמצאו את פולין, על שלל האטרקציות, הקולינריה המתפתחת ואיך אפשר בלי השופינג שאנחנו כל כך אוהבים לעשות בה.

יעדים נוספים בהם יעסוק המגזין הם פולין, הונגריה וגאורגיה. וגם, כמובן, איך אפשר בלי יוון, האיים וקפריסין - שגם עתה נחשבת למדינה בטוחה לישראלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מגזין פספורטמדריך יעדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: