אא

בואינג פתחה מרכז חלפים ראשון בהודו נוכח הביקוש של תעשיית התעופה במדינה

הודו היא אחת ממדינות התעופה המתפתחות בעולם, ומלבד צבר המטוסים וההזמנות למטוסי החברה, בואינג צופה כי ענף התעופה במדינה ידרוש כ-2210 מטוסים חדשים בשני העשורים הקרובים

אייר אינדיה. צילום: 123rf אייר אינדיה. צילום: 123rf

בואינג פתחה מתקן חדש להפצת חלפים בעיר ח'ורג'ה בהודו, סמוך לנמל התעופה הבינלאומי של דלהי. הודו היא אחת ממדינות התעופה הצומחות ביותר בעולם, ומרכז ההפצה הוא מתקן החלפים השמיני של בואינג בעולם והראשון בהודו.

היום, 15 בינואר 2024, בואינג הודיעה שהמתקן נפתח רשמית, כשמערכת החלפים הראשונה כבר נשלח ללקוחות בדצמבר 2023.

"מרכז זה יתמוך בצרכים המתעוררים של חלקי חילוף למטוסי בואינג בהודו, יקטין זמני אספקה, ישפר את הזמינות ויתמוך בתעשיית התחזוקה והתיקונים במדינה", אמר נשיא בואינג הודו, סליל גופטה.

"מרכז ההפצה של הודו מהווה צעד משמעותי נוסף באסטרטגיה של בואינג לספק חלקים ושירותים היכן שהלקוחות זקוקים להם", אמר וויליאם אמפופו, סגן נשיא בואינג לשירותים גלובליים.

בואינג צופה כי הודו תדרוש כ-2,210 מטוסים חדשים במהלך שני העשורים הבאים, מתוכם 1,983 מטוסים חד-מעברים, ו-227 מטוסים יהיו מטוסים רחבי גוף.

ראוי לציין כי בשנה שעברה אייר אינדיה ביצעה הזמנת ענק למטוסי בואינג:  190 מטוסי בואינג 737 MAX (מגרסאות 8 וגם 10), 20 מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר ו-10 מטוסי בואינג 777-9 עתידיים.

העסקה כללה גם 50 אופציות למטוסי בואינג 737 MAX נוספים ו-20 למטוסי בואינג 787-9, וכן חבילת שירותים ותחזוקה מקיפה למשך העשורים הקרובים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיההודו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: