אא

פתאל החזקות בוחנת: גיוס 100 מיליון שקל בהנפקת סדרת אג"ח ה' לציבור

אגרות החוב האמורות לא המירות למניות ולא תהיינה צמודות למדד או למטבע כלשהו כאמור בהיקף כולל של עד 100 מיליון שקל

מלון לאונרדו רויאל אמסטרדם. צילום: יח"צ פתאל מלון לאונרדו רויאל אמסטרדם. צילום: יח"צ פתאל

פתאל החזקות הודיעה היום (שלישי) על בחינת האפשרות להנפיק סדרה חדשה של אגרות חוב סדרה ה' לא המירות למניות, שלא תהיינה צמודות מדד או למטבע כלשהו, בהיקף כולל של עד 100 מיליון שקל.

ההצעה, אמורה להיות בדרך של הצעה אחידה, בדרך של מכרז על שיעור הריבית השנתית שתשאנה אגרות החוב.

אגרות החוב, ככל שתונפקנה, לא תובטחנה בשעבודים או בערבויות אלא רק בהתחייבויות פיננסיות ואחרות כפי שייקבע בשטר הנאמנות לאגרות החוב. כמו כן, אגרות החוב צפויות להיות מדורגות על ידי מידרוג.

לא מכבר, פתאל נכסים (אירופה), השלימה בהצלחה גיוס לשותפות נוספת לרכישת מלונות באירופה. במיזם שינוהל ע"י פתאל, נכנסו לשותפות בפעם השנייה החברות מנורה, פתאל אירופה והראל. חברת הפניקס משקיעה לראשונה בשותפות. הסכום יהווה את ההון העצמי לרכישות בתי מלון באירופה בהיקף כולל של עד כ-700 מיליון אירו ולתקופה של עד 3 שנים. למעשה, הרשת שכ- 80% מפעילותה באירופה, תמשיך להרחיב את נוכחותה בה.

השלב הראשון בהקמת השותפות השנייה הינו בהיקף של כ-250 מיליון אירו. יצוין, כי מתקיימים מו"מ עם גופים נוספים להשקעה של כ-150 מיליון אירו נוספים, אשר עתידים להבשיל בחודשים הקרובים. גיא ורדי ויניב אמזלג שניהלו את השותפות הראשונה ינהלו גם את השותפות השנייה.

בחברה מציינים כי, "מודל השותפות עם מוסדיים מובחרים, מאפשר לשותפים ליהנות מיתרונותיה של פתאל כרשת מלונות מובילה, בדגש על פלטפורמת ניהול מקצועית ואיכותית, וכן מיכולות רכישה ומימון".

לאחרונה השלימה את רכישת המלון הראשון בשותפות החדשה – מלון  Prelude Opera שבפריז מקרן הנדל"ן של ,Tikehau Capital קבוצת ניהול השקעות אלטרנטיביות גלובאלית. המלון ממוקם בשכונת האופרה שבפריז, אחת השכונות המבוקשות בתחום המלונאות בעיר. המלון ובו 59 חדרים, עבר שיפוץ מקיף תוך שדרוגו למלון 4 כוכבים. ב-2022 המלון נפתח מחדש ומאז פועל בתפוסה ורווחיות גבוהה ופופולרי בקרב תיירים ולקוחות עסקיים. עבור פתאל מדובר במלון הראשון שנרכש בצרפת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פתאל אירופהפתאל החזקות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: