אא

מסתערת על הודו: הקו החדש של לופטהנזה

חברת התעופה הגרמנית ממשיכה להרחיב את פעילותה בהודו עם השקת קו היידראבאד-פרנקפורט, כאשר החל מהיום (ד׳) תפעיל קווים ישירים ל-5 יעדים ברחבי המדינה. ג'ורג' אתייל, מנהל בכיר באיזור דרום אסיה בלופטהנזה: ״לופטהנזה נותרה מחויבת למלא תפקיד אינטגרלי בסיפור הצמיחה המתמשך של הודו״

השקת הקו החדש. קרדיט: לופטהנזה השקת הקו החדש. קרדיט: לופטהנזה

לופטהנזה מרחיבה את פעילותה בהודו.

חברת התעופה הלאומית של גרמניה תפעיל החל מהיום (ד׳, 17/01) טיסות ישירות מהיידראבאד לפרנקפורט. את השירות יפעילו מטוסי ה-Dreamliner 787.

היידראבאד הינה העיר הרביעית בגודלה בהודו, לה מרכז טכנולוגי, תעופה וחלל עם נוכחות של חברות גדולות כולל מייקרוסופט, גוגל, בואינג ואיירבוס. משמעותה ההיסטורית של העיר בולטת בסחר בפנינים וביהלומים, כאשר כיום העיר משלבת את התרבות העתיקה של הודו יחד עם הדינמיות והחדשנות של המאה ה-21.

כעת, לופטהנזה תפעיל טיסות ישירות ל-5 יעדים שונים בהודו. ג'ורג' אתייל, מנהל בכיר באיזור דרום אסיה בלופטהנזה: "עם השירות החדש שלנו היידראבאד-פרנקפורט, אנו מציעים כעת לנוסעים ההודיים 64 טיסות שבועיות למוקדים שלנו באירופה וקשרים קדימה לרשת הגדולה ביותר ביבשת אירופה בעת השקת היידראבאד, הקיבולת שלנו להודו גדלה ב-14% (ביחס ל-2019), מה שהופך אותו לשוק הגדול הצומח ביותר עבור לופטהנזה. עם יותר מ-700 עובדים בהודו ומורשת של יותר מ-60 שנה במדינה, לופטהנזה נותרה מחויבת למלא תפקיד אינטגרלי בסיפור הצמיחה המתמשך של הודו״.

מטוס לופטהנזה צילום: פספורטניוזמטוס לופטהנזה צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזההודופרנקפורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: