אא

טעים להכיר: בית הקפה שכולו בלנד (Blend) של שפיות, טעם ובריאות

שוברים את החשיבה של ה'בריא לא טעים': בית הקפה שברחוב פנחס רוזן בת״א מציע תפריט מגוון לקהל שוחר בריאות. תהלוכת הלקוחות במקום מוכיחה שגם קפה שיבולת שועל, שקדים או סויה הם תחליף טעים לקפה שלכם וזה עוד לפני שדיברנו על שאר המטעמים המדהימים בתפריט. ויש גם, ערכות לתזונה נקייה וניקוי רעלים הנמכרות במקום. קפצנו לבדוק

צילום: קפה בלנד צילום: קפה בלנד

בית הקפה הזה הוא בלנד של שפיות , טעם ובריאות.
במדינה בה הסטרס שולט, הגוף שלנו תמידית בלחץ, אנחנו עייפים ואוכלים גרוע, נחמד לגלות מקום שיודע לספק את הנאות החיים עם הרבה פחות מצפון ובלי לפגוע בשיגרה.

בלנד הוא הרבה יותר מבית קפה. הוא חלל מרגיע שהוקם באחד המתחמים המתפתחים והשוקקים בצפון ת״א (מה שהיה מוכר בעבר ככיתן סנטר) על ידי מיכל ברק ונעמה שלזינגר ומספק ללקוחות שלו מנות מפנקות המבוססות על חומרי גלם איכותיים ובריאים.

למרות שהתפריט נטול חלב או סוכר מעובד, הוא לא ממקד את עצמו לקהל טבעוני לדוגמא אלא לכל מי שמחפש לעשות שינוי בחיים, לאמץ אורח חיים בריא ולעשות את זה עם הנאה. 
בזכות לחמי קיטו מדהימים, ממרחים מושקעים, שפע של ירקות, קישים עשירים ותחליפים ברמה הגבוהה ביותר, כל המנות טעימות, עשירות ובעיקר צבעוניות ועושות חשק לתת בהן ביס.
תהלוכת הלקוחות המחזיקים כוס קפה ביד מוכיחה גם שגם קפה שיבולת שועל וגם שקדים או סויה יכולים להוות תחליף טעים לקפה הקר שלכם וזה עוד לפני שדיברנו על המתוקים המדהימים שיש במקום, חטיפים, קייל צ'יפס אורגני, מאפים, קרקרים, אגוזים, גרנולה מונבטת וכו׳,  שלגמרי המצפון עובד בהם פחות והגוף נהנה מהם יותר.

צילום: קפה בלנדצילום: קפה בלנד

צילום: קפה בלנדצילום: קפה בלנד

ומה באשר ללקטוז בקפה ההפוך הפופולארי?

מסתבר שבלנד הוא בית קפה נטול לקטוז. "מתוך הגישה הזאת של הבריא, אין אצלנו חלב חלבי. אנחנו בית קפה פרווה", אומר גיא אוחיון, זכיין של הסניף של Blend בתל אביב (יש סניף נוסף גם בהרצליה פיתוח) ומוסיף, "יש אנשים שנכנסים אלינו ולא מאמינים שאין לנו הפוך על חלב. אומרים לנו איך זה יכול להיות. אנחנו בתגובה מציעים להם קפה אחר עם חלב שקדים או שיבולת שועל, סויה או אגוזי לוז  ולשמחתנו להרבה הצלחנו לשנות את הגישה".
"הקהל שלנו מעריך בריאות ולייף סטייל", מציין אוחיון ואומר "במקום סוכר לבן ותחליפי סוכר לא בריאים, אנחנו משתמשים במייפל צהוב. במקום קמח לבן, אנחנו משתמשים בקמח שקדים, קוקוס או גרעיני חמנייה שאנחנו טוחנים. חומרי גלם סופר איכותיים". 

תפריט בית הקפה מגוון וכולל בין היתר מגוון סלטים (42-61 שקל), כריכים שונים (18-36 שקל), מגש גבינות טבעוניות (72 שקל, כולל לחם ומטבלים), מאפים עם ירקות (20-256 שקל), פיצות (32 שקל), מגוון טורטיות (18-36 שקל) ועוד. 

צילום: קפה בלנדצילום: קפה בלנד

אבל השוס של בית הקפה, והדבר שמייחד אותו אולי יותר מכל, הן ערכות לניקוי רעלים ותזונה נקייה הנמכרות במקום. 
ערכה יומית להתנסות בניקוי רעלים כוללת: 7 בקבוקים של שייק ירוק | מי דיטוקס מועשרים במזונות על | 3 מיצים בסחיטה קרה | 2 מרקים. בנוסף, מצורף לערכה חטיף אנרגיה ל”מקרה חירום” או ליום שאחרי. למעוניינים להעמיק בניקוי, קיימות ערכות ניקוי רעלים למתקדמים של 3 ו-5 ימי ניקוי. כך למשל הערכה של ה-3 ימים כוללת: 7 בקבוקים לכל יום ניקוי של שייק ירוק | מי דיטוקס מועשרים במזונות על | 3 מיצים בסחיטה קרה | 2 מרקים ןחטיף אנרגיה. 
בגזרת ערכות התזונה הנקייה יש מבחר לבחירה. החל מערכת תזונה נקייה ליולדת, לירידה במשקל ועד ערכת תזונה נקייה לחזרה לאיזון. כך למשל, ערכת תזונה נקייה ליום התנסות אחד כוללת 6 פריטים: שייק ירוק | סלט | מים מועשרים במזונות על | מעדן | חטיף אנרגיה | מרק. 

בבלנד מסבירים שלאחר רכישת התכנית, נשלח ללקוח תפריט לבחירת העדפות תזונה אישיות עם התייחסות לצרכים מיוחדים במידה וקיימים. "כל המוצרים בתפריט נטולי סוכר מעובד, קמחי דגנים וחלב מן החי, מגיעים עד דלת בית הלקוח מוכנים לצריכה באריזה מתחשבת בסביבה. התכנית נערכה על ידי דיאטנית קלינית ונטורופתית מקצועית.

"אנחנו שוברים את החשיבה של ה'בריא לא טעים'. אצלנו המוטו הוא 'בריא טעים להכיר'", סיכם אוחיון. 

בקיצור קפה בלנד הוא שילוב אולטימטיבי של הנאה בלי להתחשבן יותר מידי ותעשו לגוף שלכם קצת טוב, הוא היחיד שיש לכם.

BLEND TLV

פנחס רוזן 65, תל-אביב

צילום קפה בלנדצילום קפה בלנד

צילום: קפה בלנדצילום: קפה בלנד

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: