אא

מינוי חדש ב-NCL: מונה ראש אגף "חוויות בים"

חברת השייט הודיעה על מינויו של ניל ברודי לתפקיד ראש אגף "חוויות בים". נשיא NCL: "אין לי ספק שניל ימשיך להאיץ את הצמיחה האדירה השנה"

אונית Encore של NCL. צילום: יח"צ אונית Encore של NCL. צילום: יח"צ

Norwegian Cruise Line מינתה את ניל ברודי לתפקיד סגן נשיא ״חוויות בים״, הפלגות שכר (צ׳רטרים), פגישות תמריצים ("CM&I") ואירועים. 

ברודי מחליף בתפקיד את אנתוני דיאז, שכיהן בתפקיד מאז אוגוסט 2021 ויישאר בחברה כיועץ מיוחד עד יוני 2024. 

ניל ברודי. צילום: NCLניל ברודי. צילום: NCL

דיוויד הררה, נשיא NCL: "אני נרגש מכך שניל ברודי נכנס לתפקיד זה כסגן נשיא המפקח על פיתוח אירועים ארגוניים, קבוצות תמריצים ותוכניות שכר לכל שלושת המותגים. ניל הוכיח את עצמו כמנהיג אינטגרלי בחברה בכך שהוביל את הצוות לשנה המוצלחת ביותר שלו בשנת 2023, ואין לי ספק שהוא ימשיך להאיץ את הצמיחה האדירה השנה". 

ברודי: "לכבוד הוא לי מאוד לקבל את ההזדמנות להוביל את הצוות שלנו לשנה החדשה לאחר 2023 יוצאת מן הכלל. העתיד ורוד להפליא, והצוות שלנו הוא הטוב ביותר בעסק מכיוון שהם נלהבים מאוד להציע אירועים קבוצתיים ייחודיים על ידי התאמת הרצונות והצרכים של הלקוחות שלנו לאונייה, למסלול ולחוויה הנכונים בכל שלושת המותגים - המסירות שלהם היא ללא תחרות".

אנתוני דיאז, לשעבר סגן נשיא בכיר ל-CM&I ב-NCL הולדינגס: "ניל ואני עבדנו בשיתוף פעולה הדוק בשנתיים האחרונות, וזה היה תענוג לראות אותו גדל להיות המנהיג שהוא היום. עם המחויבות של ניל והתוצאות המוכחות, הוא הפגין להט לארגון, הוא מתאים בהחלט להוביל את הקבוצה לעתיד מוצלח, ואני מרגיש בר מזל שאני יכול לשמור על הקשר שלי אתו בתפקיד מייעץ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: