אא

טורקיש איירליינס: החל ב-15 במרץ טיסות למלבורן באוסטרליה

מלבורן תהיה היעד ה-346 ב-130 מדינות של חברת התעופה הטורקית. בשלב ראשון הטיסות תבצענה עצירת ביניים בסינגפור

מלבורן. צילום: פספורטניוז מלבורן. צילום: פספורטניוז

החל מה-15 במרץ הקרוב טורקיש איירליינס תפעיל שלוש טיסות שבועיות בין איסטנבול למלבורן, והיא תהיה החברה האירופית היחידה המפעילה טיסות לנמל התעופה של מלבורן. בשלב הראשון הטיסות תבצענה עצירת ביניים בסינגפור וממנה תמשכנה למלבורן.

טורקיש איירליינס, הידועה כבעלת רשת הטיסות הרחבה ביותר בעולם, והרחבת פעילותה למלבורן מהווה את היעד ה-346 שלה ב-130 מדינות בחבי העולם.

מחירי ההשקה של חברת התעופה לטיסות מאיסטנבול למלבורן מתחילים ב-1199 דולר, תקפים לרכישת כרטיסים עד 15 באפריל לטיסות מ-15 במרץ עד 15 במאי.

טורקיש איירליינס מתכננת לחזק את פעילותה באוסטרליה בשנים הקרובות על ידי הגדלת תדירות הטיסות והרחבת הרשת שלה. הקו החדש, הנתמך על ידי ממשלת חבל ויקטוריה ונמל התעופה של מלבורן, יחבר את טורקיה עם הקהילה הטורקית הגדולה באוסטרליה ועם מרכזי המסחר הגדולים של ויקטוריה. הטיסות צפויות לשפר את הקישוריות של מלבורן לשווקים באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה דרך איסטנבול.

חברת התעופה הטורקית שואפת להפעיל בעתיד טיסות ישירות למלבורן ולערים נוספות באוסטרליה עם רכישת מטוסים חדשים, כמו A350, שהזמינה בחודש נובמבר האחרון, המסוגלים להפעיל טיסות ישירות בין איסטנבול למלבורן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינסמלבורןA350

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: