אא

יצאנו להחזיר אהבה: "סיטי ברייק" לידידת האמת של ישראל

גם העורף זקוק להפוגה, מנוחה והפסקה קלה...ולכן בשביל לאגור כוחות ולמלא מצברים קפצנו לשכנים הכי קרובים שלנו, הקפריסאים

נמל לימסול. צילום: אורי אוברוצקי נמל לימסול. צילום: אורי אוברוצקי

יצאנו לאחרונה לחופשת ״סיטי ברייק״ בלימסול, העיר השנייה בגודלה בקפריסין וגילינו עיר קסומה, תוססת ומודרנית המתאימה גם לחופשה משפחתית חלומית.

לימסול מציעה שילוב של שקט, נוחות ואלגנטיות, עם מגוון פעילויות לילדים, קניות, בילויים ובתי מלון יוקרתיים מפנקים במיוחד.

כותב שורות אלו השתכן במלון-"פור סיזנס"  Four Seosons היוקרתי הממוקם על הטיילת המרהיבה עם נוף קסום של ים כחול. המלון מציע חדרים גדולים ומפנקים עם שרות מיוחד ושפע של פעילויות, בריכה חיצונית, בריכה מחוממת ב-28 מעלות (פתוחה מ-8 בבוקר עד 20:00 בערב) מרכז ספא וסאונה ועוד...

פספורטניוזפספורטניוז

הכנסת האורחים, האוכל המצוין, הנוף והשקט הצליחו לתת אתנחתא נעימה עם שפע של פעילויות ואירועים בעונה הזו של השנה. מזג האוויר הנעים מאפשר מצד אחד ליהנות מטיולים ושוטטות ברחובות הקסומים ומצד שני לבלות במסעדות אותנטיות, בתי קפה, ברים וכמובן שופינג בקניון.

מלון Four Seasons, לימסול. צילום: יח״צמלון Four Seasons, לימסול. צילום: יח״צ

מלון Four Seasons, לימסול. צילום: יח״צמלון Four Seasons, לימסול. צילום: יח״צ

לאוהבי ארוחת הבוקר מציע המלון חוויה קולינארית עשירה עם שפים שמכינים לנו את ארוחת הבוקר ואינסוף אפשרויות. הכל טרי, טעים ואיכותי. תמצאו שם סוגי גבינות מקומיות לצד גבינות צרפתיות, שפע של פירות טריים, יוגורטים, קינוחים וגם חלת דבש ומגוון תבשילים ותוספות טעימות במיוחד. ממש ארץ זבת, חלב ודבש. החוויה הקולינרית ממשיכה גם אחרי ארוחת הבוקר עם 7 מסעדות נוספות שאחת מהן אף מנוהלת על ידי שף זוכה כוכב מישלן.

שקט ונופש

לימסול היא עיר שקטה, עם רחובות נקיים ומסודרים ואפשר פשוט להסתובב בטיילת או בנמל, לשבת לקפה מול ים כחול עם שפע של בתי קפה מקומיים ובינלאומיים או לאכול במסעדות שף ובמסעדות מקומיות עם שפע מאזטים, מגוון דגים טריים וכמובן גבינת החלומי החלומית של קפריסין. 

בלימסול תוכלו למצוא גם מגוון גלריות ומוזיאונים עם תערוכות מתחלפות ועדכניות, כשלאחרונה אף נפתח מוזיאון אשליות ״פאראדוקס״ באיזור הנמל. המוזיאון מותאם עולו לעידן הדיגיטלי ומאפשר גם צילום בתוך סיטואציות שונות ומצחיקות, מה שהופך אותו לבילוי משפחתי וחווייתי המתאים גם למבוגרים וגם לילדים. 

Paradox Museum, Trakasol Cultural Center – Limassol Marina

מוזיאון האשליות. צילום: אורי אוברוצקימוזיאון האשליות. צילום: אורי אוברוצקי

בעונה החמה ניתן למצוא בעיר גם את פארק המים הגדול עם מגלשות, בריכות שחיה ומתקני שעשועים.

צאו לטייל בטיילת של לימסול

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר היא הטיילת שהינה באורך של כ-12 קילומטרים ומשתרעת מהמרינה ועד לחוף הים. הטיילת היא מקום נהדר לטיול רגלי. מסלול ייחודי המאפשר לכם רכיבה על אופניים או פשוט לטייל, להירגע וליהנות מהנוף. לאורך הטיילת תמצאו פסלים מיוחדים, מזרקות והמון גווני ירוק וכחול יחד עם מסעדות, מגרשי משחקים, סקייט פארק קטן, דוכני אוכל ומזכרות.

המרינה בלימסלול. צילום: אורי אוברוצקיהמרינה בלימסלול. צילום: אורי אוברוצקי

קצת נוסטלגיה

ביקור בעיר העתיקה של לימסול

מקום נהדר לטיול רגלי, עם מבנים היסטוריים, בניינים לשימור, גינות חמד, חנויות בוטיק, בתי קפה וברים המציעים חוויה אורבנית מיוחדת בתוך הרחובות הקסומים.

ביקרנו ב-״באקסטר בר״, מקום נחמד עם מוסיקה מצוינת, תאורה מיוחדת ושירות מצוין, כל זה במחירים שווים במיוחד. בילוי ערב שגורם לכם לשכוח מהכל ולהתנתק מכל הרעש שסביבנו.

Baxter Bar, Ellinon 3, Limassol 3042, Cyprus

באקסטר בר, לימסול. צילום: אורי אוברוצקיבאקסטר בר, לימסול. צילום: אורי אוברוצקי

טוב, אי אפשר להיות בעיר בלי קניות ...

לימסול מציעה מגוון אפשרויות קניות, החל מחנויות קטנות ובוטיקים ועד למרכזי קניות גדולים דוגמאת קניון (My Mall) עם כל מותגי העל הבינלאומיים שכולנו מכירים ואוהבים. 

לסיכום, קחו הפסקה וטוסו ללימסול, עיר נהדרת לחופשה רומנטית או משפחתית, המציעה שילוב של שקט, נוחות ואלגנטיות, עם מגוון פעילויות לילדים, קניות ובילויים בערב. תאגרו כוחות וכמו שאומרים: ״ביחד ננצח!״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןלימסול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: